Class 66 - een vergelijking

Gestart door modelbaanHO, 11 november 2013, 22:28:29 PM

ERVIN

#45
Hmm , vreemd Eddy , en op vlakke stukken doet hij het wel goed??
Had de loc dat probleem met de originele instellingen , of is dat later pas gekomen , de loc van ESU die ik zien rijden heb had geen enkele instelling die verandert was , dus recht uit de doos op het spoor.

Kan en mag dus niet hé , ik denk nog even met je mee. ;)

Je hebt trouwens ook PM.

edemul

de loc had de problemen al van bij het begin.
het is omdat ik het niet normaal vond dat ik cv's ben gaan veranderen.

eddy

ward

Wat me wel juist even opviel aan de foto's met de 'geplette' draden is dat er daar draden lopen waar er bij mijn model geen lopen?
Vind ik best wel raar..
Hoe dan ook, hoe zit het met de herstelde modellen? Daar nog iemand last mee?
Voorlopig niets dan goeds over mijn ESU, niets van problemen mee  ;D
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

ceuleer

#48
.

ERVIN


ceuleer

Ja Hé Erwin,
ik weet dat jij ook een grote fan bent van deze locomotieven.  :)

doomslu

Een baan in de keuken! Dat ik daar niet aan gedacht heb.  8)

Mooie parade hoor.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ToThePoint

Citaat van: doomslu op 17 mei 2014, 10:57:55 AM
Een baan in de keuken! Dat ik daar niet aan gedacht heb.  8)

Mooie parade hoor.  ;)

Op het emplacement ( niet in beeld ) staan wagons opgesteld die onmiddellijk het bereide eten ( bemerk kooktoestel in het midden van ovaal ) " just in time " kunnen leveren aan de verbruikers. De parade van de loks dient om de dieselmotoren op te warmen zodat ze onmiddellijk volle gas kunnen geven als de  "service "er is. Soep wordt echter niet zo heet gegeten als ze geserveerd wordt. Het draait allemaal om het behoud van kwaliteit. Dit fenomeen komt voort uit de consumptie maatschappij, men kan dit ook bemerken aan de mensen die verslaafd zijn aan de gsm want hier is de persoonlijke bediening dmv een "garçon " ook zoek. Moest het voorvallen dat een lok het begeeft kan men die zonder al te veel poespas het vuur aan de schenen leggen. LMAO

Oei de fantasie sloeg op hol. Men excuus als iemand zich beledigd voelt, dat was niet de bedoeling. Het is grappig bedoelt.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

ceuleer

Jean-Paul,

uwe uitleg doet mij een beetje denken aan het andere topic "leuk filmke : Joe McDoakes — So You Want a Model Railroad "  :D
Geweldig filmke trouwens.
Ik gebruik de keuken alleen maar voor mijn treinen wanneer het vrouwtje even weg is, " Is de kat van huis, dan rijden de treinen rond het fornuis".

ToThePoint

Citaat van: ceuleer op 17 mei 2014, 12:01:11 PM
Jean-Paul,

uwe uitleg doet mij een beetje denken aan het andere topic "leuk filmke : Joe McDoakes — So You Want a Model Railroad "  :D
Geweldig filmke trouwens.
Ik gebruik de keuken alleen maar voor mijn treinen wanneer het vrouwtje even weg is, " Is de kat van huis, dan rijden de treinen rond het fornuis".

HAHAHA das ook een goeie Gunter. Zie maar da ze da filmke nie vind dan. U gaat moeilijk kunnen zeggen " it wasn't me ".
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI