Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Boek: Treinen van Belgie.

Gestart door Peter, 10 november 2013, 17:24:58 PM

Peter

Deze boeken zullen wel heel mooi zijn, maar waarom moeten die nu weer in Duitsland goedkoper zijn dan hier in Belgie
Verkoopprijs in Aachen: 29,00 euro.
Met vriendelijke groeten
Peter

Huugooke


Peter

We hebben het hier toch over dat laatste nieuwe boek dat in MSM 130 staat

TREINEN VAN BELGIË: de jaren 1950 door Michel Van Ussel & Thierry Nicolas, Uitgeverij Transnico International Editions, Nicolas Collection, 160 pagina's, liggend formaat 30 x 22cm, prijs € 40,90 (€ 33,30 + € 7,60 verzendingskosten Bpack secur)
Met vriendelijke groeten
Peter

Huugooke

Die boeken die op de startpagina van MSM worden vermeld

Peter

Hugo,

Het boek Atlantic 12.004 kost inderdaad 22,50 euro , het boek Treinen van Belgie kost hier 33,30 euro.
Ik denk dat je de prijzen verwisseld hebt
Met vriendelijke groeten
Peter

Huugooke

Citaat van: Peter op 10 november 2013, 22:02:29 PM
Hugo,

Het boek Atlantic 12.004 kost inderdaad 22,50 euro , het boek Treinen van Belgie kost hier 33,30 euro.
Ik denk dat je de prijzen verwisseld hebt
Ik weet inderdaad niet meer om welke titels het ging, maar in Malle lag inderdaad dat "Atlantic" boek voor 22.50, maar ook over een aantal andere treintypes. Grappig was dat ze ergens anders ook voor bijna dertig euro lagen!
Ik heb alleen dat van de Atlantic onthouden omdat het me interesseerde.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Huugooke


Binco

Citaat van: doomslu op 10 november 2013, 22:24:16 PM
En, wat vind je van het boek?

Het kan zijn dat ik er egels heb overgelezen maar komen er nog boeken in deze reeks?
Over andere locomotiefreeksen dan weliswaar.

rgp

Hallo,

Lagen ook op de stand van MSM in Walferdange.  Boek over type 12 interesseerde me wel, maar als ik dan de foto op de voorpagina zag, heb ik afgehaakt.

Roland

doomslu

Citaat van: rgp op 11 november 2013, 19:51:21 PM
Hallo,

Lagen ook op de stand van MSM in Walferdange.  Boek over type 12 interesseerde me wel, maar als ik dan de foto op de voorpagina zag, heb ik afgehaakt.

Roland
Roland, die boeken lager er - helaas - niet, wegens geen stock meer (geen paniek, er komen er weer in ons bezit deze week).
Wat je gezien hebt is een nummer van Objectif Rail. De kleuren op de cover waren inderdaad niet best.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Heb dit boek vandaag van onze dochter gekregen (ben eigenlijk toch een gelukzak) :D
Dit boek is inderdaad een absolute aanrader voor al degenen die in tijdperk III geinteresseerd zijn.
Met vriendelijke groeten
Peter

philippe_007

Een tip als je een boek wilt kopen,
ga eerst even kijken bij de Standaard boekhandel,
meestal zijn deze iets goedkoper dan de aanbevolen prijs en je hebt geen verzendingskosten.

janjozef

Ik heb die boeken vorig jaar in Genk gekocht, ze zijn zeker de moeite waard en de oude foto's zijn veel beter digitaal bewerkt als deze van de TSP

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Johnnytrein

Is er of komt er een boek over de 29013 ?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about