Ziek, ziek ziek

Gestart door Peter, 06 november 2013, 11:49:11 AM

Peter

Gisteren heerlijke mosselen (dachten we) gegeten en vandaag de echtgenote(gelukkig maar) een beetje ziek, maar ik ben er doodziek van geweest (vannacht) en nu nog miserabel met momenten. Dus geen geknutsel vandaag
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Buikgriep-tekens? Die waart ook door het land.
Het hoeven dus niet per sé de mosselen te zijn geweest  ;)

Hoe dan ook: rustig aan, genoeg drinken, en snel genezen  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Koen

#2
Veel beterschap Peter.
Mogelijk zijn het niet de mosselen die deze problemen veroorzaken. Hier op onze firma draaien met 3/4 van het personeel. De rest is ziek.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

persoonlijk niet mijn ding-maar mijn vrouw als die mosselen eet(die ze trouwens lekker vind) dan is die gegarandeerd ziek !

Groeten Peter ;)

Mattias

Ook enkele jaren terug ferm ziek geweest door het eten van mosselen. Het heeft toch enkele jaren geduurt vooralleer ik weer stilletjes aan aan de mosselen herbegon..  :)

Veel beterschap gewenst, Peter!
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

just4fun

Hoe bedoelt ge, Peter:
Citaat van: Peter op 06 november 2013, 11:49:11 AM
... echtgenote (gelukkig maar) ...

of:
Citaat van: Peter op 06 november 2013, 11:49:11 AM
... (gelukkig maar) een beetje ziek ...

Nee, alle gekheid op een stokje.
Heel snel en veel beterschap.
Paul

Eres

Peter

Beterschap en misschien een NORIT innemen tegen de buikloop?

Wim

philippe_007

Peter, veel beterschap....

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 06 november 2013, 11:53:34 AM
persoonlijk niet mijn ding-maar mijn vrouw als die mosselen eet(die ze trouwens lekker vind) dan is die gegarandeerd ziek !

Groeten Peter ;)

Gene mosselfijnproever Peter ;-)

Eres

Heb nog nooit mosselen gegeten en ook geen oesters, krab en keeft Walg er van als ik ze al zie Al hoewel ik wel uit een visserij familie kom  geef mij maar een kibbeling en/of een lekker gebakken tongetje

Wim

Rangeerduivel

Je weet niet wat je mist Wim!

;)

Eres

Dat dunne gedoe na de maaltijd liever niet Ik hoef nu niet de gehele nacht met mijn vrouw van een bepaalde plaats te wisselen

Ik ben een echte vis man geen schelpdieren laat die maar in zee voortplanten

Wim

evan

Sterkte Peter!

Ik heb ook tweemaal een stevige virale infectie gehad in maag en darmen en dat moet toch wel goed verzorgd worden.  Ik heb er PDS aan overgehouden :(  (Prikkelbare darm syndroom)

De beste tip die ik tot nu toe ooit gekregen heb voor bij buikgriep of iets dergelijks, is het drinken van Sportdrank (vb Aquarius)
Deze bevat nu net de zouten en suikers die je nodig hebt door een uitputtende buikgriep.  Bovendien smaakt het beter dan gewoon water.
Bij misselijkheid en braken neigt het lichaam eerder de sportdrank binnen te houden ipv gewoon water...

Betrschap en verzorg je ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

gardevil

Join the club, lig ook al heel de dag plat  :'( :(
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Huugooke

Waar denkt ge dat ik hier ZIT te typen? :-X

marimon

oeioei, 'k ga van mijn toetsenbord blijven.... is het zo besmettelijk  :D
veel beterschap aan de zieken ;)
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner