Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

zever

Gestart door Dirky, 04 november 2013, 22:01:05 PM

AtMoPo

Ik heb ook de indruk dat het altijd dezelfde mensen zijn die (met opzet) een topic starten om zware discussies uit te lokken (met ruzies als gevolg) Vind ik triestig en zielig :'(
Dit heeft ook al het gevolg dat er meerdere forumleden hier gestopt zijn met schrijven en zelfs hun abo van MSM hebben opgezegd.
AtMoPo

argilla

Citaat van: AtMoPo op 10 november 2013, 11:29:49 AM
Ik heb ook de indruk dat het altijd dezelfde mensen zijn die (met opzet) een topic starten om zware discussies uit te lokken (met ruzies als gevolg) Vind ik triestig en zielig :'(
Dit heeft ook al het gevolg dat er meerdere forumleden hier gestopt zijn met schrijven en zelfs hun abo van MSM hebben opgezegd.


dat zullen er wel enkelingen zijn hoor ! U doet precies of  er 20% van de abonnees en forumleden is weg gegaan ? Maar afvalligen heb je overal hoe goed een magazine ook is !
"Meerdere " is zo "nietszeggend" tenzij U over exacte cijfers beschikt, laat het ons dan ook weten oke :D ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Metpetergaathetbeter

één iemand heeft dat gezegd en hij is er nog steeds !
Groeten Peter ;)

Huugooke

Ik zit hier toch goed in de rubriek "zever"? Wel, het was weer zover: AMRA: waar is er vermeld dat de inkom 5€ is? ik was verwittigd, maar ik kon het niet laten om toch even te checken; heb ik erover gekeken? :-\

Huugooke

Citaat van: Rangeerduivel op 04 november 2013, 10:23:36 AM
Citaat van: rgp op 04 november 2013, 10:14:21 AM
Hugoooke,
Ge kunt lezen zulle, maar schrijven ? Ik werdt ;)
Die t krijg je gratis bij het inkomgeld... ;D ;D ;D

;)

Zo'n tweeduizend jaar geleden heeft er eens een ander baardig iemand gezegd:
"Wie zonder zonden is werpe de eerste steen"
En ook "Wel de splinter in het oog van de ander zien, maar niet de balk in het eigen oog." (Mattheüs 7:3-5.)
Ja zeg, het is zondag voor iets hé!

Huugooke

Ik vind 8) het hier gezellig in deze rubriek!
In "Waar zijn we nu mee bezig" zijn ze vooral bezig met te zeveren vind 8) ik.
Persoonlijk hé!

Rangeerduivel

Straks wordt hier in dit draadje nog enkel over modeltreinen gesproken...Joepie,eindelijk weer thuis!!!

;)