Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

zever

Gestart door Dirky, 04 november 2013, 22:01:05 PM

OlivierV

Citaat van: dani op 05 november 2013, 16:04:13 PM
komaan.....      Het eiland...  Michel ...   Protut ....   leg de link.  (aflevering 1 nog es bekijken !)
't Is juist, daar was iets met xxx-content met de voormalige baas van Guido.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

kruiswoordraadsel tijd,  Alain.....

Een woord van 7 letters, met een P  en  achteraan UT.  Omschrijving : een "gat in de grond dat stinkt".

PROT PUT
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

erik50

Citaat van: Michiel op 05 november 2013, 10:54:55 AM
Al dat gezever in pakskes hebben we de laatse tijd hier al genoeg gezien... Jongens, ga eens een lokje verweren, rails leggen of rotsen sculpteren, en vertel daar eens wat over.

Hier kan ik mij alleen maar bij aansluiten..... :(
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Huugooke

hé mannen, 'tis weer "la guerre" in "irriterend", en ik zit er voor niks tussen!

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Huugooke op 07 november 2013, 16:59:20 PM
hé mannen, 'tis weer "la guerre" in "irriterend", en ik zit er voor niks tussen!

Hugo, helaas is het reeds over, voor mij althans !
Peter ;)

erik50

Citaat van: Huugooke op 07 november 2013, 16:59:20 PM
hé mannen, 'tis weer "la guerre" in "irriterend", en ik zit er voor niks tussen!

Heel volwassen !!..... >:(
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

argilla

Citaat van: Huugooke op 07 november 2013, 16:59:20 PM
hé mannen, 'tis weer "la guerre" in "irriterend", en ik zit er voor niks tussen!


Ik ook niet Huugooke..... heb het gelezen en dan zeggen sommigen vinden  dat ik kan doordrammen amaai zeg   ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Huugooke

hé mannen, nu is't weer ambras in "uw nieuwste aanwinst bis" !

Havoc

Toch wel straf, alle draadjes die den Hugo leest daar is het ambras....
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke

Misschien is't hier gewoon altijd en overal ambras? ;D

Rangeerduivel

Ik dacht nochtans dat het allemaal volwassen mensen waren,blijkbaar verkeerd gedacht!

;)

Havoc

"Laat de kinderen tot mij komen" :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke

Alarm! In "centrale en PC": antwoord 14: mogelijk begin van z....

Jurgen

Citaat van: Dirky op 04 november 2013, 22:01:05 PM
Ik start dit draadje met de bedoeling alle toekomstige ZEVER een plaats te geven. Al enkele maanden puilen meerdere draadjes uit van dit ongewenst fenomeen.

Dus voor zij die het niet kunnen laten... Geef gazze! Hier kan je het kwijt zonder anderen te storen!  :)

Ik zie dit draadje nu pas en ik moet zeggen, je hebt gelijk. Ik ben vrijdag nog eens op het forum komen kijken na een kleine week afwezigheid en ik had 7 pagina's met nieuwe berichten! Ik heb ze niet allemaal gelezen maar er was wel veel zever bij en vooral veel heen en weer conversaties die uiteindelijk ook niets met het draadje te maken hadden.
Ik heb daar ook af en toe aan mee gedaan en besef nu hoe irritant dit is. Bij deze dus ook mijn excuses aan de andere forumleden.
Ik hoop dat de "zeveraars" (geen belediging, enkel een verwijzing naar de titel van dit draadje!) dit ook gaan inzien.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.