MSC HET SPOOR: Port de Boey-à-Bèze

Gestart door renstimpie, 03 november 2013, 22:10:48 PM

Metpetergaathetbeter

op zo'n momenten vind je het spijtig dat decoders geen geuren kunnen voortbrengen/verspreiden dat zou onze  hobby nog een ander demensie geven  :)

guy holbrecht

Over die geuren hebben we het vrijdag nog gehad op de club toen we over dit baantje nog wat aan het napraten waren. Onlangs stond ik op een strand in Portugal waar nog op de ouderwetse manier aan vissen gedaan wordt (bootjes in het water duwen enz.). De stank op dat strand van rotte vissenkoppen en ingewanden was niet te harden. Misschien wel gelukkig dat dit niet weergegeven wordt. Anders loopt iedereen op een tentoonstelling in een grote boog het baantje voorbij.

gr.
Guy

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 28 juli 2019, 13:05:11 PM
...spijtig dat decoders geen geuren kunnen voortbrengen...

Ik heb er nochtans zo al een paar gehad hoor, jammer dat het maar éénmalig is! ;D

;)

Pierre

Mooi hoor. Ik vind vooral de verweerde reclame op de muren erg fraai. ;)
Groet Pierre.


evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 28 juli 2019, 13:05:11 PMgeuren kunnen voortbrengen/verspreiden dat zou onze  hobby nog een ander dimensie geven  :)

Dat heb ik ooit met een brouwerij gedaan  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

renstimpie

Doet me allemaal denken aan het Geubels mopje:

Mijn vrouw heeft een tatoeage van een schelp op haar dij.  als ik ga luisteren, ruik ik de zee..  ;D

Metpetergaathetbeter

Citaat van: renstimpie op 30 juli 2019, 12:01:17 PM
Mijn vrouw heeft een tatoeage van een schelp op haar dij.  als ik ga luisteren, ruik ik de zee..  ;D
dat zal die schelp niet geweest zijn maar die andere zeevrucht die zich in de buurt ophield  ;D ;)

Rangeerduivel

Citaat van: Gerolf op 30 juli 2019, 09:54:54 AM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 28 juli 2019, 13:05:11 PMgeuren kunnen voortbrengen/verspreiden dat zou onze  hobby nog een ander dimensie geven  :)

Dat heb ik ooit met een brouwerij gedaan  ::)

Oh Gerolf, sorry voor het misverstand...wij dachten gewoon dat het uw adem was! 8) ;D ;D

;)

renstimpie

Bouy-à-Beze zal maakt ineens een Franse primeur dit jaar.   Chartres Expo op 22-23 & 24 november.



Groetjes

Tim

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

renstimpie

Boey-à-Beze heeft zijn eerste expo achter de rug op de NGE te Swanley.   De baan viel terug in de smaak.  Buiten nog een paar nieuwe kinderziektes,  gaan we aan de slag om te verbeteren. 

Op het programma:  22-23-24 -/11 Chartres - 30/11 en 1/12 Gangelt

Tim

renstimpie

Enkele foto's doorgekregen uit Chartres..






Johnnytrein

Jammer dat de foto's in het begin van dit draadje niet meer zichtbaar zijn :'(
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

OlivierV

Komt de lichtfries nog terug op het baantje? Zou het geheel wel terug afmaken :)
(geloof dat deze aanwezig was op mobexpo 2016)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan