Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSC HET SPOOR: Port de Boey-à-Bèze

Gestart door renstimpie, 03 november 2013, 22:10:48 PM

Chrisrail

#15
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }


renstimpie

De werken van vandaag    De steunmuren van onze kleine haven werden geplaatst...


TBCédric

Goed bezig Tim (en Jeroen).  Van welk materiaal zijn de muurtjes gemaakt?
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Kautenbach

he deze heb ik gemist, tot nu toe, leuk thema, lekker bezig ;)

renstimpie

Hey Cedric,

Uit gips,   Deze mail is eigenlijk een grote steunmuur uit natuursteen.. Jeroen heeft deze aangepast en zelfs gebogen afgeboten en deze zijn nu geplaatst in onze haven.

Beste Wim,

Bedankt,   ik probeer jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden...


Tim

renstimpie

Jeroen heeft de kaaimuren bijgewerkt.... 

een voor-



en na-foto..




Tim

renstimpie


renstimpie


renstimpie


Rangeerduivel


Gerolf

Als admin volg ik alles, maar dit wordt wel iets bijzonders  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

GVL

Veelbelovende start.
De mosbegroeiing ziet er goed uit.

Steam.N

Ook voor mij een speciaal te volgen draadje !

Origineel idee, mooie uitwerking van watertank en kraan, realistische kaaimuren ...
Benieuwd wat volgt  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Waauw! Het begon ludiek (Allo-allo) maar de modelbouwkwaliteit overstijgt echt wel mijn verwachting. Wat ziet het er al fantastisch uit! Zijn die kraan en watertoren zelf gemaakt? Allesinds supermooi spul! Ook de kademuur ziet er goed uit. 8) 8) 8) Ik zit klaar voor het vervolg!  :D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)