MSC HET SPOOR: Port de Boey-à-Bèze

Gestart door renstimpie, 03 november 2013, 22:10:48 PM

sdz1976

Machtige details en a lot of sfeer!!

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1


Gerolf

Citaat van: Rangeerduivel op 25 juni 2015, 22:57:45 PM
Cafeetje nodigt uit om binnen te gaan  8) 8)

Maar wel met een veiligheidshelm - of heb je niet gezien hoe dat dak er bij ligt ?
Prachtig gebouwtje  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Ronald

Citaat van: milocomarty op 26 juni 2015, 00:38:58 AM
Cool, Sedan...eens in het echt bekijken

Zeker een aanrader ;)

Cool baantje moet dit gaan worden, ik blijf je volgen :)

SuSke

Mooie detaileringen
Wordt zeker de moeite waar dom te bekijken in real
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

philippe_007

Tim,
ik vind dat je de foto van Jeroen, na het plaatsen van de leien, ook moet publiceren...
Dan kan iedereen zien dat er toch wel een risico is aan zulke detaillering :-)


renstimpie

die foto is echt niet voor publicatie vatbaar....   :)

T.

Floris


loebaske


Floris

De bootjes komen me bekend voor, die zijn H0.  ;D

renstimpie

 ;D  bedankt allemaal voor de leuke commentaren..  Jeroen en ikzelf bedanken jullie hiervoor.   Geeft weeral moed om ons tweede project verder te zetten.     dit zal komende MOB expo in premiere gaan.  :)

Als ik de lijst van RAMMA zie,  gaan we wel enkele bekenden tegenkomen.  We kijken er naar uit.

JEroen en TIm.


renstimpie

Afgelopen zaterdag naar Houten geweest, samen met Jeroen.    Extra rollend materiaal gekocht voor Saints Amis sur Mer en voor ons tweede project.   Heeft mijn collega toch nog een mooi GECO (frans smalspoor) lokje op de kop kunnen tikken zekers.... :o
Wij zijn er klaar voor... de eind aanloop naar RAMMA (Sedan) zal worden ingezet.

T.

MT-er

Tim vergeet er wel te vermelden dat er nog heeeeel veel werk dient te gebeuren voordat we in ons in Sedan durven laten zien hoor.
Op dit moment ligt er geen centimeter rail meer op Saints Amis teneinde de rijeigenschappen te verbeteren.... . Het is maar een detail, maar niet geheel onbelangrijk  ::)

renstimpie

Aah  hier zie... de partner in crime....

Wel een beetje optimistisch zijn he... :)   Dit komt wel in orde tegen Sedan...  Weet ik zeker... :)

renstimpie

Binnenkort komen ze de nieuwe roeiboot leveren voor Saints Amis... ;)



Jeroen en Tim