Kerstbeurs

Gestart door Peter, 03 november 2013, 15:18:27 PM

Peter

Even een beetje reklame maken voor de hobby van mijn echtgenote, die allerlei handwerken (wenskaarten, haakwerk en werken in Plastiek Canvas) maakt.
Op de kerstbeurs in Antwerpen staat zij met een standje (ik sta daar ook om te helpen)
Als je zin hebt kom dan eens even langs voor een babbel. Op die beurs is er een zeer goede catering van dranken en eten

Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

als een leeuw in een kooi Peter ?

Groeten Peter ;)

Chrisrail

#2
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Martin Welberg

Naiz, gratis animatie  ;) ;D

SuSke

Citaat van: milocomarty op 03 november 2013, 17:49:37 PM
Naiz, gratis animatie  ;) ;D

Animatie voor €6,50 zal je bedoelen  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Huugooke

Allez Chris, ge moet de madammen ook iets gunnen hé. Voor mij is't achter de hoek, geen parkeerproblemen. En als die van mij wil gaan kan ik dat als argument gebruiken!

Huugooke

Citaat van: Chrisrail op 03 november 2013, 17:08:59 PM

het is al erg genoeg dat den dienen rechts onder op de affiche hier maar op 500m van mijn deur woont.  >:( >:( >:( >:(


en hoort ge die zingen tot bij u?

Havoc

Ja, als hij onder de douche staat.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Dirky

500m... ? zal toch veel wind moeten waaien. In de goede richting dan wel...

Alhoewel hobby-beurzen niet direct mijn ding zijn, loop ik er graag eens door met mijn madame want je ziet wel altijd iets dat kan dienen voor modelbouw...

Wie weet Peter, lopen we elkaar eindelijk eens tegen 't lijf!  ;)

Chrisrail

#9
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Peter

De bedoeling van dit draadje is om wat publiciteit voor mijn echtgenote te maken en voor eventuele belangstellenden voor zo'n beurs.

Het is en was NIET de bedoeling om te weten hoe slecht sommigen de beurs en/of de zanger vinden.
Dat degenen die het niet goed vinden gewoon weg blijven.
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Je hebt gelijk Peter.
Ieder zijn meug.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Chrisrail

#12
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Peter

Nog even meegeven dat, ook hier, de prijs duchtig de hoogte ingaat.
Een paar jaar geleden was het 95,00 euro voor een tafel van 4 meter met verlichting, vorig jaar 120 euro en dit jaar 160,00 euro.  Dat is de prijs voor hobbysten, handelaars betalen meer dan het driedubbele.  O Ja, ook nog 16 euro voor de parking (2 dagen en als je wil 15 euro voor een ongemakkelijke stoel)
Volgens mijn echtgenote zal het dit jaar dan ook de laatste keer zijn
Met vriendelijke groeten
Peter

argilla

argilla
H0, On30, 1/29, Gn15