Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Plaats genoeg ?

Gestart door eve, 30 oktober 2013, 14:43:20 PM


Havoc

Snap het niet goed, de camera hangt tussen de sporen?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Citaat van: Havoc op 30 oktober 2013, 21:45:59 PM
Snap het niet goed, de camera hangt tussen de sporen?
Was me ook opgevallen...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Frank_N

In ieder geval aan de linkerzijde. Opvallend is dat het linkerspoor steeds zonder trein is, ook in de langere versie van het filmpje?
Mooie verkanting, trouwens! 8)
Groet van Frank

Dirky

Linker spoor altijd zonder trein... Moest ik zo een baan hebben zou ik me waarschijnlijk ook geen tweede locomotief kunnen veroorloven  :D :D :D

Havoc

Citaat van: doomslu op 30 oktober 2013, 22:12:12 PM
Citaat van: Havoc op 30 oktober 2013, 21:45:59 PM
Snap het niet goed, de camera hangt tussen de sporen?
Was me ook opgevallen...

Oef, dus heb ik nog niet teveel gedronken. Ofwel heb ik niet alleen teveel gedronken :D In Luxemburg is de accijns lager hé.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Citaat van: Havoc op 30 oktober 2013, 22:26:31 PM
Citaat van: doomslu op 30 oktober 2013, 22:12:12 PM
Citaat van: Havoc op 30 oktober 2013, 21:45:59 PM
Snap het niet goed, de camera hangt tussen de sporen?
Was me ook opgevallen...

Oef, dus heb ik nog niet teveel gedronken. Ofwel heb ik niet alleen teveel gedronken :D In Luxemburg is de accijns lager hé.
Jep!  :o
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Frank_N

Citaat van: Dirky op 30 oktober 2013, 22:25:36 PM
Linker spoor altijd zonder trein... Moest ik zo een baan hebben zou ik me waarschijnlijk ook geen tweede locomotief kunnen veroorloven  :D :D :D

En tegemoet komende  treinen dan?
Groet van Frank

conducteur

Die zet z'n trein tussen de sporen ipv op de rails ;D
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Paulogic

Dat is logisch hoor. Hij gebruikt een gewone camcorder op een wagon en daar zitten de lenzen meestal wat meer naar links.
mvg,
Paul(ogic)

Rangeerduivel

#10
Zet ik nu EINDELIJK eens een filmke van mijn baan op Youtube en is't weer nie goe!!!

Ik dacht eerder dat het een kamera was die op 2 wagens staat,dus op elk spoor één,en die sinchroon met elkaar voortgeduwd werden.
Vandaar ook geen tegenkomende treinen.

;)

argilla

ontwaar ik zowaar de eigenaar in de linker hoek ?


Prachtig gedaan chapeau  ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Paulogic

Yep, heb ik ook gemerkt. En hij heeft ofwel een draadloze sturing in zijn handen of een schermpje waarop hij de beelden kan live zien.
Tevens gelet op de baan aan het plafond? Daar kan ook nog iets rondrijden (grotere schaal aan de loc te zien).
Zou dit HO zijn of Nul. Onder zijn tafels (Bergen) staat een doos van Lionel (3 rail dacht ik).
Tevens zie je in een tunnel een gekantelde wagon die hij nog niet opgevist heeft of niet meer aankan...

Al bij al... ik zou daar ook graag eens gaan spelen met de treintjes. Amai zeg. Zelfs die 'platte' gebouwen achteraan, iets van de wand vind ik goed gevonden.
mvg,
Paul(ogic)

Martin Welberg

H0 aan de autootjes te zien..