spotgoedkope ledstrips 5 m verscillende kleuren

Gestart door bellejt, 26 oktober 2013, 17:23:01 PM


DIORAMABOUWER

lijkt mij uiterst interessant,het is wel zonder trafo volgens ik kan uitmaken in de tekst,maar pas op voor eventueele duane kosten,ik heb er ook nodig maar wacht toch nog even.
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942


Gerolf

Verzendkosten zullen sowieso een pak hoger liggen dan de kostprijs  :D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

bellejt

larie en apekool.Vanuit china zijn er geen douanekosten onder 100 euro.En ook geen verzendkosten.De bijhorende voeding kost 6 euro.Ik bestel steeds in kleine hoeveelheden onder 100 euro.Vanuit de states komer er snel douane in inklaringskosten bij.Ik krijg hier minstens 3
zendigen per week binnen vanuit Hong kong.Nog nooit kosten betaald.Wel geen zendapparatuur of minicams kopen.Die worden ingehouden als spionage apparatuur.

guy holbrecht

Vorige maand dergelijk rolletje (warm wit) besteld aan de prijs die is opgegeven. Veertien dagen later via de Hong Kong post in de bus zonder extra kosten.

Groeten,
Guy

Gerolf

Geen verzendkosten ook? Dan wordt het wel heel interessant (ook al moet je zelf nog een voeding kopen of knutselen ...)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Martin Welberg

Veel chineze Ebay aanbieders rekenen geen verzendkosten, 3 rollen RGB en 3 rollen warmwitten met trafo's en controllers besteld, alles in 1 doos verzonden, totale aanschafwaarde 140 euro. Ik denken man Martin nu staat die postbode met z'n grote knip weer voor de deur, niks niet, vezonden waarde op de pakbon 30 dollar  ;D



loco

Klopt allemaal.
Ik heb mijn rolletjes bij een andere Chinees besteld. Ze lijken dan ook allemaal zo erg op elkaar. Ik heb ook de indruk dat de prijzen kunnen verschillen maar echt uitgezocht heb ik het ook niet.
Dit is de chinees: http://stores.ebay.com/Phy2012?_trksid=p2047675.l2563

Dit setje heb ik onlangs gekocht (warm white): http://www.ebay.com/itm/Cool-White-Warm-White-Blue-5M-Non-Waterproof-3528-SMD-Flexible-LED-Strip-300-led-/111006541739?ssPageName=ADME:L:OC:BE:3160

Heb net dergelijke strips geknipt van de rol en in drie rijtuigen Schaal 1 geplakt. Aan één zijde zit er een kleefband die ik op een evergreen strip bevestig voor de stevigheid. De voeding wordt in mijn geval geregeld door een printje van Brelec. Omdat het licht bij mij nooit uit hoeft te gaan heb ik een printje zonder decoder genomen en een zware condensator.

argilla

gisteren nog bij de "action" een led strip ( zelf plakkend) gekocht 12 v wit ( 18 stuks led) 50cm inclu batterijen, aansluitdraaden enz...enz kan je in drie delen knippen als je wilt  voor 2,59 €.



argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

loco

Citaat van: argilla op 27 oktober 2013, 09:06:21 AM
gisteren nog bij de "action" een led strip ( zelf plakkend) gekocht 12 v wit ( 18 stuks led) 50cm inclu batterijen, aansluitdraaden enz...enz kan je in drie delen knippen als je wilt  voor 2,59 €.

Dat is nog eens een koopje, daarvoor kunt ge niet naar China gaan. Zeker te overwegen als je wat wilt experimenteren.

bellejt

0.50 * 10 = 5 meter .Dus 2.59 * 10 = 25.90 euro.Is wel een monsterlijk verschil.Met die 5 meter kan je experimenteren zoveel je wil en er desnoods enkele defekt maken.Voor een wagon heb je gemiddeld 23 cm nodig. Om eens mee te experimenteren is het natuurlijk wel dicht bij huis.Ik weet uit ervaring dat de strips komende van china/hong kong er minstens 1 en max 4 weken overdoen.PS: die uit hong kong zijn ook zelfklevend hoor en als je amper 5 euro meer betaald heb je ook de aansluitdraden erbij.Zelfs een dimmer voor 1.78 euro.

reeves

Johnny,

Heb mij der ook eens laten gaan,
10m warm wit, wagons
10m wit, verlichting overdekt schaduwstation
5m rgb met ir controler, voor ...........de slaapkamer ;D
3trafo's

Prijs: 27.48e verzending gratis!!!!!

Groet Tom