Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Van Biervliet AM86 (Duikbril)

Gestart door Jurgen, 25 oktober 2013, 10:48:08 AM

Jurgen

Ik vind het ook jammer dat het zo lang duurt, maar je kan Van Biervliet moeilijk iets kwalijk nemen hé.

Voor het eerste model heb ik een voorschot betaald, het tweede model heb ik zonder voorschot besteld in de winkel. Men bleef er even vriendelijk als anders, maar zowel Kristof als Sofie vonden het lastig dat alles zo lang moest duren en toen was er nog geen sprake van een faillissement van Modern Gala. Ik wil niet in hun schoenen staan op dit moment want ik kan me voorstellen dat ze veel klachten krijgen over het steeds maar uitstellen van de productie, ook al kunnen zij er niets aan doen.

Bij deze dus een hart onder de riem en niets dan respect voor alle moeite die ze doen om alles in goeie banen te leiden!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Michael

Citaat van: Jurgen op 29 juni 2015, 19:45:12 PM
Ik vind het ook jammer dat het zo lang duurt, maar je kan Van Biervliet moeilijk iets kwalijk nemen hé.

Voor het eerste model heb ik een voorschot betaald, het tweede model heb ik zonder voorschot besteld in de winkel. Men bleef er even vriendelijk als anders, maar zowel Kristof als Sofie vonden het lastig dat alles zo lang moest duren en toen was er nog geen sprake van een faillissement van Modern Gala. Ik wil niet in hun schoenen staan op dit moment want ik kan me voorstellen dat ze veel klachten krijgen over het steeds maar uitstellen van de productie, ook al kunnen zij er niets aan doen.

Bij deze dus een hart onder de riem en niets dan respect voor alle moeite die ze doen om alles in goeie banen te leiden!

+1

Geduld is een schone zaak, helaas hebben we daar allemaal veel te weinig van.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Rangeerduivel

Citaat van: Jurgen op 29 juni 2015, 19:45:12 PM
Ik vind het ook jammer dat het zo lang duurt, maar je kan Van Biervliet moeilijk iets kwalijk nemen hé.

Voor het eerste model heb ik een voorschot betaald, het tweede model heb ik zonder voorschot besteld in de winkel. Men bleef er even vriendelijk als anders, maar zowel Kristof als Sofie vonden het lastig dat alles zo lang moest duren en toen was er nog geen sprake van een faillissement van Modern Gala. Ik wil niet in hun schoenen staan op dit moment want ik kan me voorstellen dat ze veel klachten krijgen over het steeds maar uitstellen van de productie, ook al kunnen zij er niets aan doen.

Bij deze dus een hart onder de riem en niets dan respect voor alle moeite die ze doen om alles in goeie banen te leiden!

Allemaal jammer,maar zij maken hun klanten tenminste geen leugens wijs!
Laat ons hopen dat zij er goed uitkomen...

;)

centauri167

Citaat van: Michael op 29 juni 2015, 20:23:38 PM
Citaat van: Jurgen op 29 juni 2015, 19:45:12 PM
Ik vind het ook jammer dat het zo lang duurt, maar je kan Van Biervliet moeilijk iets kwalijk nemen hé.

Voor het eerste model heb ik een voorschot betaald, het tweede model heb ik zonder voorschot besteld in de winkel. Men bleef er even vriendelijk als anders, maar zowel Kristof als Sofie vonden het lastig dat alles zo lang moest duren en toen was er nog geen sprake van een faillissement van Modern Gala. Ik wil niet in hun schoenen staan op dit moment want ik kan me voorstellen dat ze veel klachten krijgen over het steeds maar uitstellen van de productie, ook al kunnen zij er niets aan doen.

Bij deze dus een hart onder de riem en niets dan respect voor alle moeite die ze doen om alles in goeie banen te leiden!

+1

Geduld is een schone zaak, helaas hebben we daar allemaal veel te weinig van.

+ 1 en + 1, correcte informatie is voor mijn part even belangrijk, zij hadden weken/ maanden geleden al duidelijk vermeld op de hoofdpagina van hun site dat de productie ( buiten hun wil om ) aanzienlijke vertraging had, dan weet je ook direct dat je het volgende week niet moet verwachten

SuSke

Kan voorafgaande reacties alleen maar bijtreden.

Respect voor een handelaar die zijn klanten ook de waarheid durft zeggen (en er zelf ook kapot van is)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

755philippe

Ik bewonder de eerlijkheid van VBV. Veel begrip hiervoor. Ik heb trouwens ook de duikbril bij hem besteld en een voorschot betaald, maar ben ervan overtuigd dat ze alles in het werk zullen stellen om de klanten die nog geen duikbril hebben ontvangen een exemplaar zullen bekomen mits wat vertraging. Hij zal er wel komen maar we moeten nu wel geduld uitoefenen. Je hebt hier 1 voordeel bij : je kunt ondertussen een ander model kopen dat je mooi vindt of nog wat sparen.

Mvg

755philippe

loebaske

Just  755philippe of ondertussen verder maandelijks afbetalen...

bellejt

heb er ook eentje in bestelling.Geen voorschot moeten betalen maar eindelijk eens een winkelier die tip top in orde is en niet  te beestig om sorry te zeggen alhoewel hij in overmach terecht komt.We hebben al anders meegemaakt in Belgie.
ik wacht geduldig af en vul de kous verder met centjes voor andere mooie dingen :)

755philippe

Ja, mijn voorschot was 50€, als je dat een voorschot kunt noemen. Ik moest dit betalen destijds om van de intekenprijs te kunnen genieten. We wachten geduldig af wat in onze hobby wel verwacht wordt anders doe je niet aan modelbouw.

Mvg

755philippe

Eddytje

De mallen zijn terug in het bezit van VBV en deze zijn overhandigd aan de producent die nu zal kijken naar de kwaliteit van de mallen en als daar alles goed is kunnen ze weer beginnen met de productie...

itchy

Citaat van: Eddytje op 02 maart 2016, 12:30:11 PM
De mallen zijn terug in het bezit van VBV en deze zijn overhandigd aan de producent die nu zal kijken naar de kwaliteit van de mallen en als daar alles goed is kunnen ze weer beginnen met de productie...
joepie !!! (Hopelijk 🙄)
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

SuSke

Vanmiddag een leuke babbel gehad met Sophie en Kristof bij VBV.
Er werd inderdaad bevestigd dat 90% van de mallen in orde is, voor de overige 10% wordt nog nagekeken of ze übrrhaupt nog bruikbaar zijn dan wel moeten vervangen worden.

Heel goed nieuws dus, maar het zal waarschijnlijk nog tot het einde van het jaar duren eer er terug een nieuw handmonster binnenkomt.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

#147
Dat is goed nieuws. 't Zou zonde zijn moesten ze geen nieuwe nummers meer kunnen maken van dit model.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

Voor mij niet gelaten dat het nog tot eind dit jaar / begin volgend jaar duurt voor de Sprinter er is, kan dan nog wat sparen, want de centen zijn allemaal gegaan naar de Desiro  ;)

Jurgen

Onlangs heb ik mijn model kunnen afhalen en ik ben er enorm tevreden over.

Maar ik ben eens wat dichter naar het model gaan kijken en zie dat er geen rokersafdeling op mijn 943 zit, ook al heeft die 2 1ste klasse-afdelingen. Als ik MSM moet geloven werd na het rookverbod de helft van de 1ste klasse gedeclasseerd. Hoe lang heeft de 943 dan zonder rokersafdeling en met de volledige 1ste klasse rondgereden?

Heeft de 903 een rokersafdeling?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.