BUB!

Gestart door Huugooke, 24 oktober 2013, 16:08:19 PM

Huugooke

Op een rommelmarkt me laten verleiden door een doos blikken treinen, flink geroest en veel losse onderdelen.
Sommige wagons zijn van BUB, op andere staat een "K".
Twee "stoom"locs, elektrisch aangedreven, tweerailsysteem. Ik heb ze kunnen restaureren en wil ze wel eens een rondje zien rijden, maar waar haal je "O" spoor?
Voor mijn S-schaal heb ik zelf maar een stukje spoor gemaakt!

Herwig

@ Huugooke,

In Genk heb 'k een O-Scale-tankwagen  plus    LENZ-Made-in-China-0-spoor aangeschaft, lag gewoon ergens op 't schab.. .
Met verontschuldiging, maar een   factuur-met-firmanaam    heb 'k van die verkoper    niet    gekregen, ook niet gevraagd trouwens

Met beleefde en beste avondgroeten...,       Herwig.

     

Huugooke

Citaat van: Herwig op 24 oktober 2013, 19:05:00 PM
@ Huugooke,

In Genk heb 'k een O-Scale-tankwagen  plus    LENZ-Made-in-China-0-spoor aangeschaft, lag gewoon ergens op 't schab.. .
Met verontschuldiging, maar een   factuur-met-firmanaam    heb 'k van die verkoper    niet    gekregen, ook niet gevraagd trouwens

Met beleefde en beste avondgroeten...,       Herwig.

   
Ok Herwig, de beurzen afschuimen dus!
Bedankt!

Herwig

@  Huugooke,

Ik schuim NIET beurzen af.  't Was van in Mechelen, M.S.M.-beurs, geleden... .

D'er zal toch wel ergens een reguliere handelaar zijn die die Lenz-0-sporen, of andere, kan bezorgen, zeker?
[ misschien bent u tevens geboeid door het topicje hieronder  0-schaal    "Buco", want ook blikken wagonnetjes... .]

...,  Herwig.        (en  BUB   heeft nu ook nog H0-autootjes, dacht 'k, niet zo vormgetrouw, maar wel plezante modelletjes...]