Tentoonstelling AMRA

Gestart door GECE, 20 oktober 2013, 13:20:21 PM

dani

Ik zou eventueel wel kunnen, Rudy.  Maar heb geen goesting om dan naderhand de opmerking te krijgen die Michelangelo kreeg na het voltooien van de Sixtijnse kapel : "Idioot, ik had gezegd  EGAAL WIT".

Nee, even serieus, ik heb de indruk dat het daar zeker de moeite loonde , dat we wat gemist hebben, maar de omstandigheden waren er niet naar om naar een treinbeurs te gaan dit weekend, helaas.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

GECE

Onze tentoonstelling is weeral voorbij. De gastbanen zijn weer thuis en alles is opgeruimd.
We hebben veel bezoekers mogen ontvangen.
Zondag zijn een man en zijn vrouw geweest die tot twee jaar geleden in een huis onder het viaduct van Moresnet woonden.
Ze hadden de aankondiging gelezen op een Frans forum. Ze konden hun omgeving volledig terugvinden in ons model.
Bedankt aan de deelnemende clubs en aan al de bezoekers en tot in 2015 voor een gewone tentoonstelling.

evan

Nog eens bedankt voor de aangename dagen op jullie tentoonstelling bij AMRA!

Hierbij een nieuw filmpje met een impressie van onze baan op de tentoonstelling.


http://www.youtube.com/watch?v=NUuP4K4u1zQ

Groetjes

;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Herwig

tijdperk ?

Indien ik vraag naar de bekende weg, sorry bij voorbaat, maar ....  in welk decennium is uw PRACHTBAAN gesitueerd ?
(pre of nĂ    W.O.2 ?)
( 'k Zie ergens o.a. een military-stock GMC-truck staan...)