Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Tentoonstelling AMRA

Gestart door GECE, 20 oktober 2013, 13:20:21 PM

GECE

Modeltreinenclub AMRA viert dit jaar haar 50-jarig bestaan.
Om dit te vieren houden we op 9, 10 en 11 november 2013 een grote jubileumtentoonstelling.
In Fort II, Fort II-straat te Wommelgem. Telkens van 10 tot 18 uur.
Wat is er te zien:
In de feestzaal van het fort: gastbanen van Mobov en B&B, de Z-baan van MTD en onze jeugdbaan
In lokaal 102: nog een gastbaan van MTD, een tweedehandsbeurs en tentoonstellingskasten
In onze lokalen 124 tot 126 is onze grote clubbaan (meer dan 1 200 meter spoor) in werking, met als grote nieuwigheid de spoorbrug van Moresnet (in werkelijkheid 1 100 meter, bij ons in HO 12,75 meter) in aangepast decor.
Verder nog onze gezellige bar met de nodige drank en eten.

Voor affiche en inlichtingen: www.amra-modeltreinen.be

Iedereen welkom

Gerolf

De affiche (op verzoek van Guido):

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

Goede morgen,

We kijken er naar uit!

-Het viaduct van Moresnet is echt wel een knap staatje bouwkunst op schaal.

-De baan Nitinat River RR van B&B (Branchlines and backwoods) zal op de opendeurdag een laatste keer te zien zijn.  Hierna wordt de baan ontmanteld en werken we voort aan ons nieuw project.

-Mobov heeft ook aan hun baan verder gewerkt en zal te zien zijn!

Kortom:  The place to be!   ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: evan op 01 november 2013, 10:01:04 AM

-De baan Nitinat River RR van B&B (Branchlines and backwoods) zal op de opendeurdag een laatste keer te zien zijn.  Hierna wordt de baan ontmanteld en werken we voort aan ons nieuw project.



Evan,

nog niet overwogen (niet dat ze mij direct interesseert) deze te verkopen of wordt er bij jullie bv. rails,erz.. gerecupereerd ?

En inderdaad dat BRUGske is echt een aanrader !

Groeten Peter ;)

evan

Peter,

Ik heb je een PM gestuurd ;)  Kwestie van dit draadje niet te "vervuilen"  ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Geert

Het is lang geleden dat ik nog is in Fort 2 ben geweest. Dat moet nog uit mijn jeugdperiode zijn geweest bij jeugdclub Wommel in één van die lokalen. Het parkeren daar was toen soms een ramp, ik hoop dat er nu een ruime parking aangelegd is??

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

OlivierV

Citaat van: Geert op 01 november 2013, 11:46:05 AM
Het is lang geleden dat ik nog is in Fort 2 ben geweest. Dat moet nog uit mijn jeugdperiode zijn geweest bij jeugdclub Wommel in één van die lokalen. Het parkeren daar was toen soms een ramp, ik hoop dat er nu een ruime parking aangelegd is??

Geert
Met de trein heb je daar allemaal geen last van.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

ofwel heel vroeg gaan !
Groeten Peter ;)

argilla

Citaat van: Gerolf op 01 november 2013, 09:54:34 AM
De affiche (op verzoek van Guido):






Das daar waar het politiemuseum is toch Gerolf ? want je hebt fort 3 en fort4 ( huist hierin ook geen modelspoorclub ?)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

SuSke

Ik ben er zeker een dag om de "bende van de MTD" te versterken.

Even tussen haakjes: hoeveel is de inkom voor de "normale" bezoekers, en wat krijgt die daarvoor? Kwestie van discussies vermijden aan de voordeur  ;)  ;D  :-[
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Herwig

@ Argilla,

Ter info:  Antwerpse fortengordel:    Wommelgem = fort 2  =  Amra
                                                          Borsbeek      = fort 3
                                                           Mortsel         = fort 4

Geert

Citaat van: Herwig op 03 november 2013, 20:40:34 PM
@ Argilla,

Ter info:  Antwerpse fortengordel:    Wommelgem = fort 2  =  Amra
                                                          Borsbeek      = fort 3
                                                           Mortsel         = fort 4

En fort 1 is nu Wijnegem shopping center geworden... En ja ik ga ook het volgend weekend is langs komen.

in fort 2 hé

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

renstimpie

Net zoals alle jaren passeer ik hier nu ook met Kids...:)

Dus tot volgend weekend... wellicht maandag..

Tim
14 & 15 september 2024 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
20 april april 2025 - ruilbeurs MSC HET SPOOR
13 & 14 september 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026

rgp

Suske,

De inkomprijs staat niet op de affiche ! Zou het gratis zijn , misschien ? :)
Roland

Huugooke

Citaat van: rgp op 03 november 2013, 21:24:46 PM
Suske,

De inkomprijs staat niet op de affiche ! Zou het gratis zijn , misschien ? :)
Roland
Nee, naar het schijnt is het zes euro