Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Voetbal

Gestart door conducteur, 20 oktober 2013, 13:20:20 PM

PietB

Amai, ik dacht dat er alleen Hollanders waren zonder kennis van zaken over alles een mening hadden.
Maar kennelijk zitten hier ook voetbalhaters en die projecteren de uitwassen op het hele bedrijfstak.
Jammer hoor, maar goed er zijn gelukkig ook nog hele volksdelen die aan voetbal plezier beleven.
Ieder zijn meug, denk ik dan maar.
Voor de goede orde ik ben geen voetbal liefhebber en ook geen hater, maar ik orienteer me wel graag éérst voor ik een oordeel geef.

grt Piet.

Havoc

Sorry Piet, maar voor mij is dat brood en spelen. Juichen terwijl de boel ten onder gaat. Dit is geen plezier meer, dit is gewoon volksverlakkerij. Zichzelf verrijken op kap van diegenen die hen verheerlijken zonder enige schaamte. Het is allemaal een spel. Diegenen die erachter staan kennen allang de uitslag en weten hoeveel het hen opbrengt. Cynisch? Misschien. De geschiedenis zal het zeggen.

"Zij die de geschiendenis niet kennen zijn gedoemd ze te herhalen". Niet van mij hoor, van iemand die nog veel intelligenter was. Maar ik kan hem alleen gelijk geven.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

conducteur

Inderdaad, het zou me niet verwonderen als de uitslag al vooraf geweten is. Voetbal is een mooi spel, maar het moet wel een spel blijven en geen gokkantoor.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Doornroosje

En vergelijk dan met mijn sport. Ik doe triatlon, op wereldniveau. Geen gezever, de full ironman (3.8km zwemmen, 180km fietsen en 42km lopen). Mijn beste prestatie tot hiertoe is 112e op het wereldkampioenschap in 2007. En wat verdiende ik daar aan?
32 euro van de sponsors voor het hele jaar. Mijn hotel, vliegreis, materiaal, fiets, kledij, inschrijvingsgeld: allemaal zelf moeten betalen. Om niet te vergeten ook voor de kwalificatiewedstrijd, dus alles maal 2! Verlof dat ik er voor moest nemen, was onbetaald. Dan mocht ik nog blij zijn dat mijn werkgever die toegeving deed dat ik wel verlof zonder wedde MOCHT opnemen.
Uiteindelijk werd het wel een duur grapken. Maar het aandenken neem ik heel mijn leven mee!

Jurgen

Ja Dennis, maar dat bewijst alleen maar dat je het voor de sport doet en niet voor het geld.
Ok, voor die voetballers is dat hun job, maar met wat minder geld zullen ze er ook wel komen hé.

Ik ken iemand die gaat voetballen omdat hij het graag doet. Hij krijgt daar ook wel een bedrag voor, maar kan er niet van leven. Het is gewoon iets extra dat hij krijgt waardoor het plezier nog steeds overheerst en waardoor je voetbalt om echt te winnen. De prof-voetballers maakt het al lang niets meer uit of ze winnen of verliezen, hun geld krijgen ze toch!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.