Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Banen bouwen??

Gestart door doomslu, 20 oktober 2013, 10:24:38 AM

OlivierV

Dieje Geert, 'k hoor hem nog zeggen bij zijn voorstelling, klein zolderken, maar wel mooie ruime bogen waar menig trein zich wel eens zou durven willen doorwringen.
Groet
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Koen

Ik ben nog steeds aan het bouwen maar de zichtbare vorderingen zijn eerder beperkt.
Onvoldoende om foto's van te maken. Nu begint er een aantal werken die weinig verbeelding geven. Het bedraden van de sporen. Een groot en tijdrovend werk maar dit geeft geen veranderingen naar het uitzicht van de baan.


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Doornroosje

Ik moet ook bekennen dat ik na 10 jaar niets nu juist WEL begonnen ben met bouwen. Voorlopig nog maar enkel de onderbouw en ligt er nog geen enkel spoortje, maar toch. Het begin is er en ik zal wel eens een draadje er voor opstarten als ik wat meer fotomateriaal heb.

Dus to be continued...

loebaske

Niet meteen aan het spoor bouwen maar wel men 2 eerste gelijkstroom forummodules in de verf gezet met het WE, en dan beginnen sporen leggen...

dani

ik ben nog steeds aan de bouw bezig, maar "bouw" is niet altijd  sporen leggen en bruggen bouwen, het is ook de sturing, de electronica, voorbereidign voor de aankleding....
Dus ja, de ene dag al wat meer vooruitgang dan de andere mpaar zoals hier al verùmeld, een "printje" of een stukje programma code is niet meteen iets om "sexy" te posten .
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Sattrickske

Bij mij ligt de bouw aan de baan effe stil omwille van een aantal redenen:
1) er komen verbouwing aan en m'n baan staat in de weg, dus moet ik ze binnenkort helemaal afbreken.  Ze is gelukkig modulair, dus kan ik ze ook snel weer opbouwen.
2) te weinig tijd (werk, bouwen, verbouwen)
3) herziening vande elektronica, ik zou willen met een CAN-bus gaan werken (en meer 2-richtings verkeer op de databussen)

Maar eens bouw en verbouwing klaar zijn, kunnen we weer vollen bak baantjes gaan bouwen...