Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Banen bouwen??

Gestart door doomslu, 20 oktober 2013, 10:24:38 AM

C.B.

Ik had mijn 3 jaarlijks examen eind september , als NMBS treinbestuurder "goederen" en dit voor 3 landen (B , D en NL).
Dan had ik niet zoveel tijd om aan de baan te werken.
Ook ons dochtertje wil graag aandacht van de papa , zo dus ...

Maar ik ben er terug stilletjes aan (verder) begonnen , en binnenkort kun je hier een vervolg verwachten van mijn modelspoorbaan. :D
Groetjes.
Claudio.

Snobby Crash

Beste Luc,

Inderdaad we hebben allen tijd nodig om onze baan af te werken...
Niet alleen tijd, maar ook kost het vaak veel centjes...

Maar ik heb de laatste weken niet stilgezeten hoor, geleerd op dit prachtige forum wat digitaal wou zeggen, loks voorzien van een decoder, en terzelvertijd ook nog aan mijn baan gewerkt !

Na het lezen van je topic ben ik in actie geschoten, camera geinstalleerd op een lok en beelden gemaakt van mijn huidige baan in opbouw... Nu nog even alles monteren en ik hoop deze avond nog een leuk filmpje te tonen hoe ver ik sta met mijn baanopbouw...

Wordt vervolgt....

Geert

PeterVG

Project 41 krijgt momenteel zijn groot schaduwstation. Veel werk dat weinig tot de verbeelding spreekt waardoor ik geen fotos genomen heb om op het forum te plaatsen. Stilzitten is er dus niet bij.

ERVIN

Ik ben dagelijks bezig aan de baan , niet alleen rijden , maar ook bouwen , ik heb weer een beetje verandert , maar om die verandering hier nu uit te leggen is nogal moeilijk hé , feit is dat de treinen nu nog een beetje meer kunnen " bollen".

Maar ik heb bericht gekregen dat er een grote bestelling eerdaags gaat binnenkomen , dus er gaan heel snel weer foto's op het forum komen vanuit Mol-Cargo.  ;)

Metpetergaathetbeter

Erwin, je maakt ons nieuwsgierig, toch niet de M6'en?

Groeten Peter ;)

ERVIN

Nee Peter , ik begin meer en meer te twijfelen of die M6en nog gaan komen?  :-[

Dé grote bestelling is dus de bovenleiding hé , en daar zit ik eigenlijk wel met veel spanning;D ) op te wachten hoor.

Snobby Crash

Hey hard werkende modelbouwers !

naar aanleiding van Luc zijn berichtje heb ik deze avond ff enkele beelden genomen van mijn baan in opbouw....

geniet ervan zou ik zeggen...

http://www.youtube.com/watch?v=ycHGNNWWnao&list=HL1382296557&feature=mh_lolz


Geert

ERVIN

Ik krijg " deze video is privé" :-X

Metpetergaathetbeter

hier eveneens, misschien heeft Geert met andere dingen dan zijn baan ook bezig geweest  ;D Vandaar !

Groeten Peter ;)

doomslu

We zijn nochtans ouder dan 18!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Snobby Crash

nu zou de video niet meer privé zijn... laat ff weten og jullie deze te zien krijgen he !

Slaapwel !

Geert

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 20 oktober 2013, 21:41:19 PM
We zijn nochtans ouder dan 18!

sommigen toch !

Groeten Peter ;)

doomslu

Ok, jij niet.  ;) Maar de meesten wel.  8)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *