Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 130

Gestart door ceuleer, 18 oktober 2013, 17:08:57 PM

Metpetergaathetbeter

Citaat van: philippe_007 op 04 november 2013, 16:09:46 PM
ook ontvangen, het wordt een goede avond

de welkse ? ??? ::) :-[ :-X
Groeten Peter ;)

gardevil

Hier ook vanmiddag in de bus gevallen. (duurde wel even voor ik er terug uit was ;) )
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

SuSke

Hier heeft de postbade overuren moeten doen want hij is pas in de vooravond samen met de andere post in de bus gedropt.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Durango

Vandaag gekocht bij de Primera.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

itchy

MSM 130, pagina 19 onderaan links: Goover Models gaat een HLR91 maken! Beste nieuwtje in jaren als je t mij vraagt :-)
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Gerolf

Citaat van: SuSke op 04 november 2013, 20:13:17 PM
Hier heeft de postbade overuren moeten doen want hij is pas in de vooravond samen met de andere post in de bus gedropt.

Je postbode is waarschijnlijk ook een modelspoorder ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

argilla

weer een goed nummer.
Vooral den Gerolf. Ik denk dat hij zijn "ding" heeft gevonden in het maken van kermis stukken. Wat is het volgende ?  De botsautookes. Dat is een uitdaging Gerolf ; at rondom de auto's laten rijden in alle richtingen en als ze botsen een andere richting uit. Met muziek en lichtjes en achter de kassa een mooie sexy kassierster uiteraard!


Prachtig  werk  Gerolf !  :-* ;D  ( die komt ooit nog in de Gazet zeg dat ik het gezegd heb) ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Metpetergaathetbeter

helaas voor jou heeft Gerolf dit reeds gemaakt! Elders hier te lezen : http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,8874.585.html

Groeten Peter ;)

argilla

je hebt het goed gezien Peter....ik was mis .... :-[ ( gebeurt nog weleens vraag het maar aan mijn eega   :-* )
dan maar een paardenmolen .
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Johnnytrein

" die komt ooit nog in de Gazet zeg dat ik het gezegd heb" Tv zou veel beter zijn de meeste gazetten zijn aan het samen troepen bij 1 uitgever. Hopelijk dan wel bij een reclame vrije zender. :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Snobby Crash

Hey,

op pagina 21 staat er een boek over "Praktisch handboek Digitaal Modelspoor".
Je kan dit kopen in de boekenwinkel staat bij het artikel.

Weet er iemand waar dit boek in stock is, met andere woorden waar je dit kan kopen zonder dit ergens in de boekhandel te bestellen,
en er misschien wel enkele weken op te moeten wachten ?

Geert

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Huugooke

Ik heb het hier al bij "Boekenbeurs" gepost. Je kan altijd nog naar de boekenbeurs komen, vandaag laatste dag. Het ligt bij "Delta".
Kost je dan wel 9€ inkom!

Huugooke

Citaat van: Huugooke op 11 november 2013, 09:58:32 AM
Ik heb het hier al bij "Boekenbeurs" gepost. Je kan altijd nog naar de boekenbeurs komen, vandaag laatste dag. Het ligt bij "Delta".
Kost je dan wel 9€ inkom!

Extra bedoel ik!

Davidv

Jaren geleden dat ik nog een msm gekocht heb . blijf versteld staan van de knappe repo's en praktijk how to do it's .  keep on going !