MSM 130

Gestart door ceuleer, 18 oktober 2013, 17:08:57 PM

ceuleer

Wanneer komt MSM 130 eigenlijk uit ?
Op de MSM site staat van 130 nog niets.
Ik dacht dat ik ergens gelezen heb dat MSM op Eurospoor zou staan met een stand.
Is 130 daar dan ook te koop ?

grz,
Gunter

SuSke

Volgens de colofon in MSM129 is die beschikbaar op 1/11  ::).

Ik ben ook benieuwd welke trukendoos ze gaan opentrekken om dat klaar te spelen  :)  ;)  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ceuleer

Dat is met Allerheiligen......
Op die vrijdag is de krantenwinkel niet open  :(
Nog langer wachten.....

conducteur

De post kennende zal msm verschijnen op 11/11/13 maar dat vormt ook een probleem, dus wacht zo tegen midden november...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

MSM 130 zal dan waarschijnlijk op zaterdag 2 november in de winkel liggen. Of zijn die gesloten dan??

De abonnees met geluk krijgen die dan op donderdag.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Komen de MSM's nu sneller op elkaar of worden deze draadjes sneller gestart?  :o
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dieselfreak

#6
Citaat van: Jurgen op 18 oktober 2013, 20:18:50 PM
Komen de MSM's nu sneller op elkaar of worden deze draadjes sneller gestart?  :o

Het zou fijn zijn indien de sinds jaren aangekondigde modellen van sommige modelspoorfabrikanten ook wat sneller zouden komen. ;D
MC

conducteur

Citaat van: doomslu op 18 oktober 2013, 20:01:18 PM
MSM 130 zal dan waarschijnlijk op zaterdag 2 november in de winkel liggen. Of zijn die gesloten dan??

De abonnees met geluk krijgen die dan op donderdag.  ;)
Ik hoop dat Luc geluk kan brengen en mijn MSM in de bus komt steken, want op de post moet je niet meer rekenen tegenwoordig >:(
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

marc goovaerts

Citaat van: Jurgen op 18 oktober 2013, 20:18:50 PM
Komen de MSM's nu sneller op elkaar of worden deze draadjes sneller gestart?  :o
Ik denk dat de draadjes sneller gestart worden.
Ooit werd elk draadje gestart door Luc met de aankondiging van het nieuwe nummer.
Wat dan dadelijk een hoezee-gevoel gaf.
Uit goede gewoonte de laatste tijd klikken geeft nu eerder een sh...-gevoel. En iedere keer opnieuw maar klikken tot Luc met de blijde boodschap komt...

doomslu

De blijde boodschap, dat is voor over een week.
Dit weekend nog hard doorwerken, zodat alles op woensdag naar de drukker kan...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Luc 't is al bijna vrijdag maar nog geen frontje te vinden op de MSM site, was het zo'n zware bevalling om alles op tijd bij de drukker te krijgen?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Citaat van: Michael op 24 oktober 2013, 22:52:19 PM
Luc 't is al bijna vrijdag maar nog geen frontje te vinden op de MSM site, was het zo'n zware bevalling om alles op tijd bij de drukker te krijgen?
Vrijdag is nog geen weekend hé.  ;)
Ik heb de covers al, maar verwacht vandaag de pdf's en de kalenders te ontvangen.
Morgen verstuur ik zeker de nieuwsbrieven en ten laatste zondag komt alles op de site (en hier).  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

vandaag een mailtje gehad van MSM met de inhoud ziet er een HEEL GOEIE uit, vooral die open coilwagons om daar vastzetarmen op te bouwen, eerlijk gezegd heb daar ook al eens zitten op studeren (allé kijken), maar ik dacht eens een coilwagon van Roco te kopen van de FS, die gedeeltelijk open is, de huiven zijn verwijderd maar de kopwanden staan er nog op en die heeft ook vastzetarmen, maar dat blijkt opeens niet meer nodig met dit artikel !

Groeten Peter ;)

Jurgen

Ik heb er zelfs nooit bij stilgestaan dat er armen op die coilwagens moesten staan.  :o ::)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

in het begin stonden daar inderdaad geen armen op, maar na ongevallen her en der (ook buitenland) dacht ik dat die armen erop gezet zijn !

Om verschuivende coils te vermijden met ontsporingen als gevolg !

Groeten Peter ;)