Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

33e Modelspoor Expo De Pijl

Gestart door knibbelknabbel, 16 oktober 2013, 10:02:21 AM

knibbelknabbel

33e Modelspoor Expo De Pijl!

1,2 en 3 november 2013 van 10 tot 18 uur. Vormingsstation Muizen.


Koen

Stond reeds genoteerd. Naar jaarlijkse gewoonte ik kom nog eens langs.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

janieburton

 

Peter

Ga proberen om samen met mijn echtgenote vrijdag (de 1e nov. dus) in de voormiddag langs te gaan.
Met vriendelijke groeten
Peter

Herwig

@ De Pijl,

Hadden jullie géén huisvestingsproblemen?  Moest uw club niet uitkijken naar een nieuwe locatie? 
Of...is deze dreiging  (voorlopig)   van de baan?                                       Groeten,    Herwig.

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Havoc

Verdorie, het is nu net een rotweekend voor mij. Denk niet dat het gaat lukken dit jaar.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Herwig

De Pijl,

Er stond toch een tijd geleden een artikel in de G.v.A. over een nakende   "uitdrijving", of is er (hopelijk) een oplossing voor jullie?

.., Herwig.

rgp

Hallo,

Wat de "uitdrijvingsproblemen" betreft: het is tijdelijk van de baan, maar het is ook zichtbaar dat het gebouw stilaan een nieuwe bestemming krijgt.  Immers veel spoorwegpersoneel is er niet meer, maar wel zijn er twee huurders.

Of dat goed is ?  De toekomst zal het uitwijzen.

Roland

Herwig

De Pijl blijft op z'n stek...,
Toch maar best    alles    in segmenten/modules bouwen en/of verbouwen, misschien... .  (Grooote & hoooge bergen worden dan wel
onmogelijk.)

Huugooke

We zijn daar dus naartoe gereden, bleek dat er vijf euro inkom werd gevraagd. Voor mezelf vind ik dat niet erg, maar mijn chaufeurke vond dat te veel: tien euro en het interesseert haar geen bal. Ook geen cafe of zo in de buurt om ze te "parkeren".
Jammer, het zal voor een volgende keer zijn.
Gelukkig hebben we een abonnement op Plankendael, dus was de trip toch niet vergeefs.

renstimpie

Leuke voormiddag gehad :)... Leuke babbel met vader en zoon Polfliet aan de marklinbaan..  En twee boeken rijker...(Belgische stations van Hugo de bot)...  Spijtig genoeg (in mijn ogen dan toch) niet veel nieuws opgemerkt...   Maar toch een leuke voormiddag... :)

SuSke

Ben deze middag even langsgelopen en toch een leuke tijd gehad.

5eur inkom is veel geld, maar elke club heeft zijn geld hard nodig om de projecten te bekostigen.

Fijne babbel met Roland (rgp) en Jan.
Een mooie 0-baan in opbouw tegen de wand van het lokaal - waar heb ik dat nog gezien?  ;D
Een degelijke uitleg over het besturingssysteem van de modulebaan en van het "reeks 70"- project van Jan.
En dan blijven plakken in het cafetaria - ze hebben me er bijna moeten buitenschoppen  ;)

Het was er best gezellig dus.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Olivier77

Een goede avond,

Ik ben deze morgen ook geweest.
Die 5 € is om de vereniging te steunen zeg ik altijd.
Op de grote baan op het eerste verdiep reden er mooie treinen.
Op zolder was het kalmer, de modulebaan was vrij stil en reed ook niet zo feilloos.
Schaal 0 (of was het 1) reed wel wat.
Nog mooie bomen gezien (bedankt voor de uitleg van de maker).
Ook gehoord dat ze nog wat mogen blijven.

Mvg

Olivier
3rail, Krails, Ecos2, Koploper

renstimpie

over de prijs maak ik zeker geen probleem... :)  iedere club kan de centen gebruiken.