Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

33e Modelspoor Expo De Pijl

Gestart door knibbelknabbel, 16 oktober 2013, 10:02:21 AM

dani

als je dan toch al de moeite gedaan hebt om daar naartoe te rijden, dan heb je sowieso al wat naft verstookt en het milieu belast..; wat maakt dan die 5 euro nog ?   pfff,  bij mij zou 't "chauffeurke" dan in den otto mogen wachten als hij/zij geen interesse heeft of lastig is.
Maar ja, ik ben dan ook ne rare kwibus.....  en ik wil me zeker ni bemoeien in andermans huishouden :) :) :)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

Citaat van: dani op 02 november 2013, 08:09:55 AM
als je dan toch al de moeite gedaan hebt om daar naartoe te rijden, dan heb je sowieso al wat naft verstookt en het milieu belast..; wat maakt dan die 5 euro nog ?   pfff,  bij mij zou 't "chauffeurke" dan in den otto mogen wachten als hij/zij geen interesse heeft of lastig is.
Maar ja, ik ben dan ook ne rare kwibus.....  en ik wil me zeker ni bemoeien in andermans huishouden :) :) :)
Nu was ik zelf ook verrast door de inkomprijs. stond dat ergens? Dan heb ik er over gezien.
Alle begrip voor het spekken van de clubkassa's hoor!
Suggestie: maak uw café los van de tentoonstelling.
@Dani: gij kent die van mij niet zeker! :-X

Johnnytrein

Wat heb je nu och arme nog voor 5,00 € ?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

dani

... ambras met de hugo zijn madam ;..   :)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

bellejt

doen zoals bij AMSAC : een gratis consumptie is in de inkomprijs inbegrepen.

Johnnytrein

Daarom dat ik na het overlijden van mijn medam in 1993 nog steeds alleen ben. ::)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

OlivierV

Citaat van: bellejt op 02 november 2013, 12:07:24 PM
doen zoals bij AMSAC : een gratis consumptie is in de inkomprijs inbegrepen.
Bij MTD hun opendeur was dit ook het geval en ik geloof bij de opendeurdag in het GRA ook. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Huugooke

Citaat van: Johnnytrein op 02 november 2013, 10:18:49 AM
Wat heb je nu och arme nog voor 5,00 € ?
Het is wel 10 Euro voor Twee hé. Misschien 5 euro per "gezin" vragen?
Wat je er voor hebt: een brood, beleg, een fles melk; enfin, ge kunt er toch een paar keer van eten!
Mensen die zonder verpinken 999 euro aan een stuk speelgoed kunnen geven vinden dat natuurlijk maar een schijntje.

SirGresley

Op Euromodelbouw ook gezien: Klagen over 15 euro en als ze die dan uithalen, ziet ge dat er een "pak" briefkes in de portefeuille zitten!!  :P
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

Stieven76

Ik rij waarschijnlijk deze namiddag met de dochter nog eens tot in Mechelen. Maar het zal er een beetje van af hangen of ik eerst hier mijn werk gedaan krijg  :o

janjozef

Citaat van: Huugooke op 02 november 2013, 19:28:08 PM
Citaat van: Johnnytrein op 02 november 2013, 10:18:49 AM
Wat heb je nu och arme nog voor 5,00 € ?
Het is wel 10 Euro voor Twee hé. Misschien 5 euro per "gezin" vragen?
Wat je er voor hebt: een brood, beleg, een fles melk; enfin, ge kunt er toch een paar keer van eten!
Mensen die zonder verpinken 999 euro aan een stuk speelgoed kunnen geven vinden dat natuurlijk maar een schijntje.

Als 5€ te veel is blijf dan thuis, vertrek nooit, want het kost altijd meer dan 5€.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Huugooke

Citaat van: janjozef op 03 november 2013, 13:50:18 PM
Citaat van: Huugooke op 02 november 2013, 19:28:08 PM
Citaat van: Johnnytrein op 02 november 2013, 10:18:49 AM
Wat heb je nu och arme nog voor 5,00 € ?
Het is wel 10 Euro voor Twee hé. Misschien 5 euro per "gezin" vragen?
Wat je er voor hebt: een brood, beleg, een fles melk; enfin, ge kunt er toch een paar keer van eten!
Mensen die zonder verpinken 999 euro aan een stuk speelgoed kunnen geven vinden dat natuurlijk maar een schijntje.

Als 5€ te veel is blijf dan thuis, vertrek nooit, want het kost altijd meer dan 5€.

Jan

Voor de vijfhondervijfentachtigste keer:
Ik wil duidelijk geadverteerd zien dat er inkom gevraagd wordt.
Dan hoef ik niet te vertrekken.
En duidelijk dus, niet ergens klein onderaan of zo

Huugooke

en bij nader inzien is er geen enkele aankondiging hier waar inkom vermeld wordt.

bellejt

de inkom is ook de reden waarom ik de verplaatsing maar maak om de 4 jaar.Verteer liever 10 euro in hun cafetaria en geen inkom betalen dan 5 euro betalen en niets erbij krijgen.Princiepe kwestie.Maar dat is ieder zijn mening.En als er op de affiche niets staat dan is er meestal te betalen.

Huugooke

Het op zijn minste beleefd dat te vermelden op een affiche. Als het al niet verplicht is...
Bang voor de fiscus? Die weten dat zo ook.