Ik stop er mee

Gestart door dani, 15 oktober 2013, 18:50:18 PM

dani

Ja, normaal gingen we dit enkele dagen volhouden ....  Maar gezien de talrijke reacties en PM's vanmensen die het zich zelfs persoonlijk aantrekken, is het nu al tijd om de aap uit de mouw te laten.


Er is blijkbaar inderdaad flink doorgeboomd op het grapje van de dwergen en het vermelden van de naam van Luc in die context, ginder in Genk.
Toen iemand voorstelde om me "voor de grap" een dagje in de ban te doen, nam Luc  contact op met mij, en na even heen en weer mailen, kwam ik met het voorstel van dit te doen...   Voor een dag of 2.



Maar zoals ik al zei, om te voorkomen dat jet uit de hand loopt en mensen zich dingen persoonlijk gaan aantrekken, maken we er maar een einde aan.

Alles is goed, we zijn allemaal nog even goeie vrienden en  we kunnen er eens goed om lachen.   Hoe een stom grapje en wat onschuldige "onderbroekenlol" kan ontaarden in  zo iets als dit . 


Haha,  Luc, ik stel voor om dit topicje weg te halen en te plaatsen bij de moppen :-) :-) :-)

Ik heb er in elk geval veel leute aan beleefd, en wil iedereen toch bedanken voor de leuke berichtjes en de PB'tjes !!!

Dani
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

conducteur

Toen je dit topic startte was dat je 1067ste post, voor (smal)spoorders een bijzonder getal, dus ik dacht Dani maakt een grapje en is gewoon even weg om een kaapspoor baan te bouwen en zal na enkele weken ons omver blazen met z'n resultaat...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Jurgen

Dani, het eerste gedacht dat in me opkwam was toch ook efkes "oei".  :D
Ik was namelijk de eerste die het woord "ban" geschreven had, maar wel met de nodige smiley's.

Maar na even na te denken was ik er eigenlijk bijna zeker van dat je wist dat het om te lachen was en dat je nu op jouw beurt ons een peer wou stoven. Vermits je blijkbaar toch veel pb'tjes gekregen had is je opzet meer dan geslaagd.  :D

Ik vind het een goed mopke. Helemaal mijn stijl van humor en ik was er verdorie bijna zelf ingetrapt.  ;D ::)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Stieven76

Godverdomme zeg nu schrok ik toch bij het lezen van dit topic....   :o :o
Blij te lezen dat het toch maar een grap is!!!  ;) :D ;D :)

itchy

Ja hahaha eens goed gelachen!
en kunnen we dan nu allemaal definitief stoppen met te zeggen dat we ermee stoppen ?!  8) 
de eerste die hier nu nog komt zeggen dat hij stopt geef ik aan bij de forumbeheerders!  :D
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

conducteur

Citaat van: itchy op 15 oktober 2013, 21:35:14 PM

de eerste die hier nu nog komt zeggen dat hij stopt geef ik aan bij de forumbeheerders!  :D
Alsof die iets zouden doen...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

PietB

En dan is het nog niet eens 1 April.
Moet je eens opletten wat ide dan weer uitvreet, hé maat?

grt Piet.

dani

ik ben al aan het broeden op dat ei, Piet....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

bellejt

hier is dat een vis Dani.  ;)  Maar moeilijk op te broeden hé.Wel lekker gerookt.

Martin Welberg

Dach ik eindelijk van die grapjurk af te zijn  ::)....... ;) ;D

Rangeerduivel



Jullie weten zeker niet dat hier hartpatienten tussen zitten!!! >:( >:( >:(

;)

doomslu

Citaat van: Rangeerduivel op 15 oktober 2013, 21:57:50 PM


Jullie weten zeker niet dat hier hartpatienten tussen zitten!!! >:( >:( >:(

;)
Sorry Rudy.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Havoc

Zwanzers. Enfin, beter zo. Maar er zijn al betere grappen gepasseerd.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Herwig

Grappig?
Vroeger kreeg je voor 'n goei mop in 't wereldberoemde stout krantje  "'t Pallieterke" ,    nog tenminste 50 frank.... .
Groeten,  Herwig
('k weet trouwens nog steeds niet waarover het precies gaat, laat maar...)

dani

Citaat van: Rangeerduivel op 15 oktober 2013, 21:57:50 PM
Jullie weten zeker niet dat hier hartpatienten tussen zitten!!! >:( >:( >:(
;)
Ik ben er zelf ook ene.....  dus stel je eens voor wat het met mij deed toen ik hoorde wat er allemaal achter mijn rug verteld werd over die ban...
Ik kon er flink mee lachen :) :P :) :)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.