Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Ik stop er mee

Gestart door dani, 15 oktober 2013, 18:50:18 PM

dani

Ik weet niet waar ik het moet zetten, maar bij "aankondigingen" leek het me wel gepast.

Het is allemaal begonnen met een mopje over 3 dwergen, waar op gespeculeerd en doorgeboord werd, terwijl de persoon in kwestie (Luc)  er geen erg in zag.   Er was zelfs al sprake van me te verbannen van het forum net zoals vabn het  3-rail forum in NL.   

De reden, aanleiding en oorzaak daar was wel een hele andere kwestie dan een stomme mop, en mensen die me kennen en ook daar "bij waren" zullen dat kunnen beamen !  Nu is het zo ver gekomen dat een aantal mensen (ik noem geen namen) aan forumbeheer vroegen om me inderdaad hier te bannen. 

Het forumbeleid een beetje kennende intussen, en in het besef dat de beheerders/moderatoren blijkbaar toleranter en meer "open minded" zijn dan sommige forumleden hier, heb ik besloten om er ZELF een punt achter te zetten.   Ik ga door met mijn treinhobby, maar hou het forumleven even voor bekeken.

Ik hoop dat ik in de periode dat ik aktief was, een paar mensen heb kunnen helpen,  en een paar mensen heb kunnen laten (glim-)lachen en een paar mensen heb kunnen inspireren,  met hetzij mijn  "kennis", hetzij door mijn  "onkunde", hetzij mijn humor of mijn soms belachelijke ideeën en lompe realisaties.

Het ga jullie goed
Dani
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel


Ik hoop dat je dit niet meent,en dat het weer een nieuw grap is,
anders zullen wij je geweldig missen Dani,zowel je onuitputtelijke kennis,als je persoonlijkheid!
Zoals het steeds weer gaat,de goeien zullen het samen met de slechten moeten bekopen...

grtn,
Rudy ;)

Cord

Ik ken je nog niet zo lang, maar ik denk dat het (bijna altijd) jammer is als iemand afhaakt, omdat de kennis, de feedback en de kunde daarbij ook verdwijnen.
En tenslotte, je kunt niet ieders vriend zijn nog los van het feit of je dat wel zou willen.

Groet,
Wim
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

PeterC

Dani,

Ik weet dat het 'het moment van de vallende bladeren' is en merk bij sommige collega's dat die eventjes een 'down' moment hebben, maar dat meen je toch niet!

Ik heb net nog een 'kleine pikuur' in je Shiebebuhne-draadje gezet en een keer een 'steek' of een 'mop' moet toch kunnen (dat berichtje was geplaatst voor ik dit las en een bericht wissen, doe ik niet)!

... En ik kan alleen maar Rudy en Wim beamen!  Ik heb je eens (kort) live mogen ontmoeten, maar hoop dat het niet bij die ene keer blijft!



Groetjes, Peter


Herwig

Aan de heer Dani,

Wa's dat allemaal?  Wat's gebeurd?  'k Veroorloof me er   niks   van te snappen.
Vermoedelijk is dit omdat 'k die Babbelrubrieken door de band genomen niet (meer) aanklik, behalve soms de rubriek fotografie.

Rare dingen, lijkt het wel?

Beste groeten,   Herwig.

bellejt

dan zouden deze mensen beter zelfs van het forum verdwijnen Dani.We hebben er goed mee gelachen op de beurs en de betrokkene vond het een superlol.Wel wat leuke opmerkingen gemaakt maar wie haalt het nu in zijn hoofd om je een ban te laten geven ? Wat gebeurd is op het ander forum weten vele leden wel en heb ik in Genk ook verder toegelicht.Kwestie van misverstanden te voorkomen.
Op het andere forum lag de fout totaal bij de moderatoren.En de mentaliteit op dit forum is totaal anders en grappig zonder te kwetsen.
Hopelijk herzie je de beslissing want we zouden je bijdragen missen.Anders , doen zoals ik :  mijn bijdragen op het andere forum minimaal gezet en als ik wil helpen doe ik het voortaan via mijn website zodat ook de privemail niet kan gelezen worden.
Om een leuke grap wordt men toch niet verbannen ? En ik ben nog steeds op zoek naar de 4de dwerg. ;D  8)

Steam.N

Dani,  ik hoop ook dat je niet meent wat je geschreven hebt.
Je reactie ivm de drie dwergen was een grap, ook niet meer.
Dat sommigen hier last mee hebben is hun probleem.

Als al wie die ooit eens een negatieve reactie kreeg het forum zou verlaten, dan zou het hier erg stilletjes worden.
Negeer gewoon de negatievelingen, en blijf ons plezieren en verrassen met je creativiteit en humor !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Dani,

dat is voor mij echt een donderslag bij heldere hemel. Ik volgde lopende grap op afstand, maar vond het een bijzonder grappige opeenvolging van opmerkingen. Dat je nu opstapt, dat snap ik niet. Ik kan me niet inbeelden dat er hier één admin zou ingaan op een eventuele vraag voor jou verbanning, want waarvoor????

Trouwens, Dani, ik vrees dat je niet meer weg KAN! Je voetafdruk op dit forum is te groot!  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

OlivierV

Dani,

'k Zou het ook meer dan spijtig vinden moest jij en je kennis hier wegtrekken hoor.

De reden van de speculaties van de ban was om je een beetje terug te pakken, een beetje het poets-wederompoetseffect en was bedoeld om je wat schrik aan te jagen. Zoals Johnny zei werd er wat gelachen op de MSM-stand te Genk omwille van de drie dwergen.

Dat je minder tijd op het forum wil spenderen kan ik begrijpen, zelf probeer ik dat ook te doen omdat ik er gewoon te veel op zit.

Groetjes,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Geert

Het gaat jou ook goed Dani, :'(

je hebt dit al is eens beslist om afwezig te blijven op het 3 rail forum. Dus ik denk dat je dit nieuwe besluit weer grondig hebt overwogen.  :-\

Maar ik hoop stiekem dat je je vergist, ik mis je nu al ...

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Martin Welberg

1 april is het toch nog nie  ???

Gerolf

@ Dani:
- dat driedwergenmopje leek me perfect onschuldig. Desnoods verander je de naam en ben ik de pineut
- als er mensen via ons forum oude rekeningen willen vereffenen: stuur me een pm
- en ga alleen van ons forum weg als je dat zelf wil.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

Euh, ik snap het niet. Er heeft iemand anders "laten verstaan" wat Luc zou doen maar het was perfect duidelijk dat dat evenveel gezwets was als die mop. Allé, van die reactie ben in zeker dat het gezwets was, die mop weet ik niet...

Dus neen, je reactie snap ik niet tenzij die in een verkeerd onderdeel van het forum terecht gekomen is.

Dat is nu een probleem met het internet, het missen van direct contact.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

PietB

 :'(  :'(  :'( ? ? ?  ???  ???  ???

Het zal wel aan mij liggen maar ik snap het niet helemaal.

doomslu

Het komt vanzelf goed...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *