Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Z- materiaal 2dehands.

Gestart door ho-fan-ho, 05 oktober 2013, 13:01:54 PM

ho-fan-ho

Hallo beste Z-fans,


Ik ben Roland en woon in de Brusselse noordrand.
Sedert meer dan 20 jaar bouw ik met Z marklin.
Mijn baan is uitgewerkt op 3 niveau's en situeert zich ergens in Zwitserland. Zij is 1m50 lang,1m20 breed en 35 cm hoog.
Naast een dalbaan, is er een pendelbaan en de bergbaan. Hierbij heb je nog een loc-depot en industriele zone.
Tevens ben ik in het bezit van een zelf omgebouwde koffer Tessin van Noch.
Aangezien ik op het forum lees dat heel wat mensen materiaal van Z zoeken, kan ik jullie misschien hierbij helpen.
Door de jaren heb ik enorm veel materiaal verzameld.
Ik ben in het bezit van een grote stock aan rollend materiaal ( locs en wagons) ,rails,  tientallen gebouwen, grote reserve aan bovenleidingsmateriaal en allerlei details ( wegen, omheiningen, bomen..).
Na meer dan 20jaar is de maquette zo goed als af en richt ik mij nu op een maquette in Ho.
Vrijblijvend en zonder verplichtingen bied ik bovenvermeld materiaal aan.
Beschikbare lijsten kan ik na mail altijd opsturen. Bezichtiging is altijd mogelijk na afspraak.
Ter info: ik ben een particulier en doe zeker geen commerciele activiteiten; puur voor het modelbouwplezier.
Iedere z-fan is vrijblijvend van harte welkom!!

VANAF 10/10/2013 BESCHIK IK OVER DE VOLLEDIGE LIJST: LOCS - WAGONS- RAILS  - TOEBEHOREN.
VIA MAIL KAN IK JULLIE DEZE LIJSTEN VRIJBLIJVEND DOORSTUREN: roland.windey@skynet.be

MVG- ROLAND


Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.