Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Iemand bezig met een AR45???

Gestart door tonycabus, 13 december 2004, 22:19:21 PM

tonycabus

'k Heb van horen zeggen dat er een paar mensen bezig zijn (net als ik trouwens) rondom zo'n dieselmotorwagen?
Zijn er nog amateurs die met plannen rondlopen? Of die concreet iets gebouwd hebben of eraan bezig zijn? 't Zou leuk zijn als we daar eens een praatgroepje over vormden...
Of zijn er andere voorstellen? Laat ze los, er kan van alles uit de bus komen!!!

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Thommy

das zo'n kitje van uit Engeland van Alan???  of bedoel je deze niet?

Greetz

Thommy
Greetz

Thommy

tonycabus

BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!
Dan liever maar een Olaerts, die kost nauwelijks meer en is beter op schaal, niet?
N??, Thommy, ik heb het over pure zelfbouw!

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

svvander

Ja Tony, ik ben er nog steeds aan bezig, maar kom veel tijd te kort. Zal op tijd en stond is een foto doorsturen.

Sven
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Thommy

hmm.  feit, is ietke te groot, met name 2mm (der bestaan 2versies van).  Maar naar Engelse normen is deze wel aardig goed...kijk maar eens naar andere engelse kits voor locomotieven.  het is zoals MSM het zei; uit een dergelijke kit kun je een model maken...

Greetz

Thommy
Greetz

Thommy