Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Jef68, 22 september 2013, 22:02:14 PM

Jef68

Hallo aan alle modeltrein liefhebbers,even voorstellen,
Ik ben nieuw van vandaag, ben 68 jaar met een kleinzoon van 6, heb over 2 jaar een startset M* voor hem gekocht, op aanraden van de winkel, C rails zijn stevig voor die kleine handjes, digitaal met een afstandsbediening waar hij met rond de tafel kan lopen is ideaal. Dus al het 2 spoor materiaal, fleishman , rocco kibri en faller blijft in de dozen waar het sinds mijn zoon uit huis is reeds 20 jaar staat.
Nu reeds wat wissels, sporen,wagens en locomotieven 6 stuks delta en digitaal verzameld in M*, M* assen gekocht om toch enkele 2 rail wagens te laten rijden, heb automatische overweg van M*, heb nu een voorlopige baan maar mijn zoon heeft juist gebouwd en ik leef met de veronderstelling dat ik samen met mijn kleinzoon de ruime zolder ter beschikking krijg, waar ik 2 aparte banen banen, gecombineerd maar met separate aandrijving wil trachten te creëren. Ben op pc ook in het bezit van any rail.

Dirky


PeterC

Jef,

Welkom!  Een hobby voor alle leeftijden.  Geniet er van.

M*?  Als 'Marklin' niet mag is 3-rail ook goed en beter leesbaar  ;)

Groetjes, Peter


dani

Welkom Jef.   veel plezier hier :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Gerolf

Dag Jef, welkom op ons forum

Merknamen mag je gerust voluit schrijven, hoor.
Dat heb je in je bericht ook gedaan met Faller, Kibri, en zo  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }