Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Men zegt..........

Gestart door argilla, 19 september 2013, 14:00:21 PM

Klaas Zondervan

Belgische eieren zijn anders. Logisch, die Belgische kippen kakelen Vloams. :)

Johnnytrein

En ik dacht dat het hier over kippen eieren ging, niet over Belgische of Nederlandse.  ???
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

argilla

Citaat van: Klaas Zondervan op 25 september 2013, 11:00:23 AM
Belgische eieren zijn anders. Logisch, die Belgische kippen kakelen Vloams. :)


Even off topic voor onze buren:

ik denk dat hij Vlaanderen bedoeld.    :D 8)   Ter titel van inlichting voor sommigen van onze Noorderburen ( die dat nog steeds niet schijnen te begrijpen) "Belgisch" is drie (3) talen !
In welke taal wilt U dat ze kakelen Klaas
Ik heb ook zo mijn trots !
zo nu terug naar de eieren
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Klaas Zondervan

Rudy had het ook over Hollandse eieren, terwijl ik het over een Zeeuwse kippenboer had.
Holland en Nederland worden door Belgen ook wel eens door elkaar gehaald, terwijl dat echt niet hetzelfde is.

Rangeerduivel


Als je A zegt,moet je B ook zeggen hé Klaas,
Wat is nu feitelijk het verschil?
en niet alleen op vlak van eieren... ;)

argilla

Citaat van: Klaas Zondervan op 25 september 2013, 12:07:19 PM
Rudy had het ook over Hollandse eieren, terwijl ik het over een Zeeuwse kippenboer had.
Holland en Nederland worden door Belgen ook wel eens door elkaar gehaald, terwijl dat echt niet hetzelfde is.

toch wel hoor.
Holland alles wat onder de Moerdijk ligt de rest erboven .... ? ?
en nog iets Klaas.....

Sire , il n'y pas de Belges......
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Peter

Men zegt, men zegt zoveel..... :)
Met vriendelijke groeten
Peter

argilla

Citaat van: Peter op 25 september 2013, 12:51:58 PM
Men zegt, men zegt zoveel..... :)

de nagel op de kop .....van horen zeggen horen liegen   ;)


waar toe eieren al niet leiden (lijden) kan  8) :-*
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Havoc

CiteerHolland en Nederland worden door Belgen ook wel eens door elkaar gehaald, terwijl dat echt niet hetzelfde is.

Dat gaan de limburgers niet fijn vinden...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

erg...erg...eerst Spoorwegmodellen nu van kiekens .....erg...waar moet dat heen ?  ;D
Groeten Peter ;)

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 september 2013, 22:05:25 PM
erg...erg...eerst Spoorwegmodellen nu van kiekens .....erg...waar moet dat heen ?  ;D
Groeten Peter ;)


Spoorwegmodellen is een ander,veel intressanter draadje ,Peter

;)

ysbeer


[/quote]


Spoorwegmodellen is een ander,veel intressanter draadje ,Peter

;)
[/quote]

En bijna allemaal voorzien van een eitje  (1 eitje?????????????)
wim

OlivierV

Citaat van: ysbeer op 26 september 2013, 22:51:22 PM

Citeer


Spoorwegmodellen is een ander,veel intressanter draadje ,Peter

;)

En bijna allemaal voorzien van een eitje  (1 eitje?????????????)
wim
Een stuk of 400-450 schieten er over tegen de pubertijd, dat is goed voor zo'n +-35 jaar 1x/maand het slechtste in de andere helft van je trouw/samenwoningsboek naar boven te laten komen. ;)

Kwestie van het leerrijk te houden me een beetje biologie tussendoor.

Groet
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ysbeer

Citaat van: OlivierV op 26 september 2013, 23:39:10 PM
Citaat van: ysbeer op 26 september 2013, 22:51:22 PM

Citeer


Spoorwegmodellen is een ander,veel intressanter draadje ,Peter

;)

En bijna allemaal voorzien van een eitje  (1 eitje?????????????)
wim
Een stuk of 400-450 schieten er over tegen de pubertijd, dat is goed voor zo'n +-35 jaar 1x/maand het slechtste in de andere helft van je trouw/samenwoningsboek omhoog te laten komen. ;)

Kwestie van het leerrijk te houden me een beetje biologie tussendoor.

Groet

Kautenbach

is toch ook voer voor 1 draadje, kippen en kippetjes... :-[ :-\

waarom staat deze smiley eigenlijk in het rijtje, wordt nooit gebruikt, nou, dan t stof er maar ns afpoetsen en en twee fyra ermee :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

(ik ken een ander forum, met een maximum van 10 smileys, ff testen

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-[ :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :P :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-\ :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* ??? :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* ;D :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :( :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :( :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* >:( :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :'( :-* :-* :-* :-* :-* :-*

euh, men zegt..... (waar zijn we nou mee bezig, t ging over kippetjes... en eitjes) :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*