Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM 129

Gestart door argilla, 17 september 2013, 11:18:27 AM

Jurgen

Deze keer zat hij ook bij mij al in de bus.

Ik heb hem even doorgenomen en het ziet er weer een goed nummer uit. Toch weer een klein foutje gevonden in een tekst. 'k Ben alleen vergeten waar het weer juist was en mijn vader is 'm nu aan't lezen, kan dus niet nazien.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Johnnytrein

@ Geert, :) :) :) foei foei  :) :) :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

doomslu

Citaat van: Geert op 26 september 2013, 11:54:20 AM
Om duidelijk te zijn: deze link: http://www.modelspoormagazine.be/www.amra-modeltreinen.be

daarbij moet www.modelspoormagazine.be uit gehaald worden ;)

Geert
Geert, ik heb de lijst ook even gedownload (op het werk, dus op een andere pc dan diegene waarop hij gemaakt is) en alle links kloppen als ik hem open met Excel en dan klik op de links.
Niet dat ik je niet geloof, maar wat kan er fout zijn bij jou?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Johnnytrein

Geert de link naar AMRA werkt hier gewoon hoor.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

argilla

Citaat van: doomslu op 26 september 2013, 15:59:59 PM
Citaat van: Geert op 26 september 2013, 11:54:20 AM
Om duidelijk te zijn: deze link: http://www.modelspoormagazine.be/www.amra-modeltreinen.be

daarbij moet www.modelspoormagazine.be uit gehaald worden ;)

Geert
Geert, ik heb de lijst ook even gedownload (op het werk, dus op een andere pc dan diegene waarop hij gemaakt is) en alle links kloppen als ik hem open met Excel en dan klik op de links.
Niet dat ik je niet geloof, maar wat kan er fout zijn bij jou?


Luc, wat er mis  is weet ik niet maar krijg dit


Not Found The requested URL /www.amra-modeltreinen.be was not found on this server.


www.modelspoormagazine.be
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Geert

#35
De link op deze pagina werkt niet Luc !

http://www.modelspoormagazine.be/index.php/nl/clubs/179-amra

edit: en nog andere ook niet...

edit2: en vermits ge op deze pagina iets moet veranderen, zet er ook bij dat Fort II gelegen is in Wommelgem...

edit3: ik begrijp ineens het misverstand tussen ons, blijkbaar is er een EXEL file met links op MSM.com , ik bedoelde deze net hierboven!


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Michael

Nr 129 was verrassend vroeg in Swifterbant, reeds vandaag ontvangen, nog iet bekeken.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

philippe_007

Citaat van: Geert op 26 september 2013, 13:44:42 PM
Bij mij zal die niet in de bus vallen. Ik koop deze graag in de plaatselijke krantenwinkel. Soms wel een beetje gênant, dat ik daar met lectuur buiten kom over treintjes, die eigenlijk voor kinderen zijn bestemd. Om dat te verdoezelen, koop ik er een Playboy bij en steek MSM er tussen. Zo voel ik mij een echte man    :D



Geert
Iedereen mag mij met mijn MSM in de hand zien rondlopen, wat ze er van denken kan mij niet schelen, dus ik ben een echte man  ;D ;D ;D


Geert

Citaat van: philippe_007 op 26 september 2013, 16:48:45 PM
Citaat van: Geert op 26 september 2013, 13:44:42 PM
Bij mij zal die niet in de bus vallen. Ik koop deze graag in de plaatselijke krantenwinkel. Soms wel een beetje gênant, dat ik daar met lectuur buiten kom over treintjes, die eigenlijk voor kinderen zijn bestemd. Om dat te verdoezelen, koop ik er een Playboy bij en steek MSM er tussen. Zo voel ik mij een echte man    :D



Geert
Iedereen mag mij met mijn MSM in de hand zien rondlopen, wat ze er van denken kan mij niet schelen, dus ik ben een echte man  ;D ;D ;D

Ik loop elke week de krantenwinkel in, en kom met zulk boekskes buiten, is dat geen mooi excuses  ;)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

doomslu

Citaat van: Geert op 26 september 2013, 16:34:27 PM
De link op deze pagina werkt niet Luc !

http://www.modelspoormagazine.be/index.php/nl/clubs/179-amra

edit: en nog andere ook niet...

edit2: en vermits ge op deze pagina iets moet veranderen, zet er ook bij dat Fort II gelegen is in Wommelgem...

edit3: ik begrijp ineens het misverstand tussen ons, blijkbaar is er een EXEL file met links op MSM.com , ik bedoelde deze net hierboven!


Geert
Ok, ik ben mee!  ;)
Ik zal er eens naar kijken...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Johnnytrein

Ik kan toch niet volgen bij mij werkt die link wel goed je komt via MSM site toch op een melding met gegevens over Amra en daar staat de link naar Amra bij. Oh en daar klopt het inderdaad niet meer.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

argilla




deze link werkt niet Luc, op de stek van MSM zelf
Not Found The requested URL /www.amra-modeltreinen.be was not found on this server.


www.modelspoormagazine.be


wat er mis gaat weet ik niet !

argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

doomslu

Opgelost voor amra.
De andere moet ik eens aflopen en testen...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Citaat van: Jurgen op 26 september 2013, 15:29:12 PM
Ik heb hem even doorgenomen en het ziet er weer een goed nummer uit. Toch weer een klein foutje gevonden in een tekst. 'k Ben alleen vergeten waar het weer juist was en mijn vader is 'm nu aan't lezen, kan dus niet nazien.


Bij het artikel over "De Belgische reeks 215 van de DB":

Citeer..., een model propvol elektronische snufjes waarmee meteen ook de grenzen van het technische kunnen werden verlegd.

Zo staat het in de vetgedrukte inleiding.
Erover gekeken Luc?  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Herwig

MSM 129:

De redactionele potpourri (mix) van dit nummer bevalt me best....

Middaggroeten,
Herwig.