Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 129

Gestart door argilla, 17 september 2013, 11:18:27 AM

Jurgen

Citaat van: doomslu op 23 september 2013, 13:51:12 PM
Citaat van: Jurgen op 23 september 2013, 13:39:08 PM
Tiens, ik heb de eerste nieuwsbrief gehad en sindsdien krijg ik niets meer.
Ik zal nog eens inschrijven.
Wacht, ik zal eens kijken wat er scheelt ...

Oei, ik heb me al opnieuw ingeschreven. Ik ben weer veel te snel hé.  :-[ :)
Maar ik heb nog niet bevestigd voor die laatste inschrijving, ik zal nog even wachten daarmee.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Michael

Ziet er weer een tof nummer uit, en het is zo weer vrijdag, laat maar komen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

conducteur

Vrijdag MSM en afhalen van m'n cnc, ik ga weten wat doen in het weekend...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Geert

Een overzicht van de Belgische treinverenigingen interesseert  me wel, het wordt is tijd dat ik me is aanmeld bij zulke vereniging. Er is er eentje in Lier en Wommelgem (mijn geboortedorp) beide niet ver uit mijn buurt.  Mogelijk zijn er nog?

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

argilla

Vandaag donderdag in de brievenbus.  8) Het leesgenot kan beginnen . Vanavond in het bed rustig,  zoiets anders altijd in die zetel  ;D
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

doomslu

Citaat van: Geert op 25 september 2013, 20:29:41 PM
Een overzicht van de Belgische treinverenigingen interesseert  me wel, het wordt is tijd dat ik me is aanmeld bij zulke vereniging. Er is er eentje in Lier en Wommelgem (mijn geboortedorp) beide niet ver uit mijn buurt.  Mogelijk zijn er nog?

Geert
Ik heb de volledige lijst ook op de website gezet, inclusief mailadres en web-adres.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Vanmorgen lag het nummer al in de bus. Even doorgekeken, en dit keer ziet het er echt een nummer naar mijn hart uit. Zal veel leesplezier hebben.
Met vriendelijke groeten
Peter

Geert

Citaat van: doomslu op 26 september 2013, 10:42:32 AM
Citaat van: Geert op 25 september 2013, 20:29:41 PM
Een overzicht van de Belgische treinverenigingen interesseert  me wel, het wordt is tijd dat ik me is aanmeld bij zulke vereniging. Er is er eentje in Lier en Wommelgem (mijn geboortedorp) beide niet ver uit mijn buurt.  Mogelijk zijn er nog?

Geert
Ik heb de volledige lijst ook op de website gezet, inclusief mailadres en web-adres.

Had tof kunnen zijn, maar de eerste die ik aanklikte, deze van AMRA (Wommelgem) werkt de Link niet  :(.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

doomslu

Citaat van: Geert op 26 september 2013, 11:20:12 AM
Citaat van: doomslu op 26 september 2013, 10:42:32 AM
Citaat van: Geert op 25 september 2013, 20:29:41 PM
Een overzicht van de Belgische treinverenigingen interesseert  me wel, het wordt is tijd dat ik me is aanmeld bij zulke vereniging. Er is er eentje in Lier en Wommelgem (mijn geboortedorp) beide niet ver uit mijn buurt.  Mogelijk zijn er nog?

Geert
Ik heb de volledige lijst ook op de website gezet, inclusief mailadres en web-adres.

Had tof kunnen zijn, maar de eerste die ik aanklikte, deze van AMRA (Wommelgem) werkt de Link niet  :(.

Geert
Ik heb ze niet allemaal gecontroleerd.
Deze info komt van de clubs zelf (tenzij we een fout hebben gemaakt bij het invullen van de lijst).
Ik hoop dat de clubs (na twee eerdere oproepen in MSM) ons hun juiste gegevens zullen doorspelen, zodat we die lijst up-to-date kunnen houden.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Geert

De fout zit op de link op MSM zelf...

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Geert

Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

argilla

kon het toch niet laten en maar begonnen met lezen.

In het voorwoord van Guy H. kan ik me zeer goed vinden. Vooral de huisvesting .
Onze club uit Laakdal zit met dat probleem. En zeggen dat men een oude site ( voormalige zagerij) gewoon tegen de vlakte heeft gegooid na een soap van bescherming van het geheel verkommering terug naar geen bescherming enz...enz... enz... een echt politiek getouw trek.
Enfin de kans is weg om van de zagerij een verenigingspark te maken naar analogie van een bedrijvenpark maar dan voor de Laakdselse clubs ( sociaal-cultureel weet je wel).
Sterker nog na contactname met de verantwoordelijken van het gemeenteblad mochten en kregen wij geen toelating om een oproep te doen voor bekendmaking van onze (nieuwe club)  en ledenwerving in het blad. Waarvoor dient dan het gemeenteblad....ja.... voor de politici hun zo gezegde verwezenlijkingen te pronken ?
De private huurmarkt is inderdaad onbetaalbaar. Noch thans het enige dat wij vragen is een regen en winddicht onderkomen. Hoeft geen luxe te zijn... hoeft niet. De rest doen wij zelf wel en zullen wij zelf wel aanpassen en regelen met onze beperkte financieele middelen stukje per stukje dat wel.

om soms moedeloos van te worden. :(

argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Geert

Citaat van: Geert op 26 september 2013, 11:54:20 AM
Om duidelijk te zijn: deze link: http://www.modelspoormagazine.be/www.amra-modeltreinen.be

daarbij moet www.modelspoormagazine.be uit gehaald worden ;)

Geert


Deze fout staat bij heel wat linken, werk aan de winkel...

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

philippe_007

vandaag is MSM129 in de bus gevallen, dus we hebben weer lectuur  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Geert

Bij mij zal die niet in de bus vallen. Ik koop deze graag in de plaatselijke krantenwinkel. Soms wel een beetje gênant, dat ik daar met lectuur buiten kom over treintjes, die eigenlijk voor kinderen zijn bestemd. Om dat te verdoezelen, koop ik er een Playboy bij en steek MSM er tussen. Zo voel ik mij een echte man    :D



Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen