Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 129

Gestart door argilla, 17 september 2013, 11:18:27 AM

argilla

Ja sorry,
maar nog 10 dagen en het 129 ste valt in de bus. 128 is al uitgelezen dus......  ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

conducteur

Ik stel voor dat we de draadjes al opstarten tot nr 200 ;D  Die van mij is ook uit!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

philippe_007

200 is nog 14 jaar en 7 maand wachten, is dat dan nog niet wat vroeg om reeds een topic te starten ?  ;D ;D ;D ;D

Mijn nr 128 is nog niet uit, mijn zoon heeft deze mee naar school voor een of ander werk en papa mag dus wachten. Hoe zwaar kan et leven zijn  :( :( :(


Snobby Crash

Moet me dringend eens aboneren, ik koop het altijd via de winkel, maar nu al bij drie boekenwinkels geweest en overal uitverkocht... weet er toevallig nog iemand in de buurt van Temse een shop waar er nog ééntje ligt ???

Geert


Jurgen

Citaat van: philippe_007 op 17 september 2013, 13:29:40 PM
200 is nog 14 jaar en 7 maand wachten, is dat dan nog niet wat vroeg om reeds een topic te starten ?  ;D ;D ;D ;D

Mijn nr 128 is nog niet uit, mijn zoon heeft deze mee naar school voor een of ander werk en papa mag dus wachten. Hoe zwaar kan et leven zijn  :( :( :(

Jij moet een speciale kalender hebben.  :D
Nog 71 nummers tot nummer 200, dat zijn 71 maanden. Nemen we nummer 129 er ook nog bij, dan komen we op 72 maanden, want ten slotte is dat nummer er ook nog niet. Rekening houdend dat er ieder jaar maar 11 nummers zijn komen we uit op 6 jaar en 5 maand en enkele dagen wachten tot nummer 200 en dat zal dan het maartnummer van 2020 zijn.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

philippe_007

Oeps,
precies nog niet wakker...  :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
hoeveel kan je er naast zitten bij 200 - 129 = 161  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
volgende keer beter  ;D

al een geluk dat ik in een bank werk en niet teveel te maken heb met cijfers....

Michael

Citaat van: philippe_007 op 17 september 2013, 16:15:50 PM


al een geluk dat ik in een bank werk en niet teveel te maken heb met cijfers....

Nu weet ik waar mijn geld verdwijnt ;) ;) ;)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Paulogic

Met de cijfers op mijn bankrekening kunnen ze niet veel fouten maken... ;D ;D ;D

0+0 of 0-0 is nog altijd evenveel  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
mvg,
Paul(ogic)

thor

nu weten meteen waar die bankencrisis vandaan komt ....
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

conducteur

Nieuwsbrief gearriveerd. Gindsweid, prachtig baantje. Heb ik uren naar staan kijken op de expo. Zo simpel (is niet meer dan een ovaal met een extra opstelspoor achteraan) en zo mooi gedaan...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

tsjoektsjoek

......dan ben ik ook weer 6 jaar en 5 maanden ouder, amai
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

marc goovaerts

Alwéér een mooie mengeling !

Jurgen

Tiens, ik heb de eerste nieuwsbrief gehad en sindsdien krijg ik niets meer.
Ik zal nog eens inschrijven.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

#14
Citaat van: Jurgen op 23 september 2013, 13:39:08 PM
Tiens, ik heb de eerste nieuwsbrief gehad en sindsdien krijg ik niets meer.
Ik zal nog eens inschrijven.
Wacht, ik zal eens kijken wat er scheelt ...


Edit: Jurgen, je staat niet in de lijst, wel in de maillist van de expo-nieuwsbrief.

Als je vanaf volgend nummer ook de nieuwsbrief wilt ontvangen zal je moeten inschrijven.

Dat kan hier (klik)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *