Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Nieuwe folders 2006

Gestart door BD1701, 25 februari 2006, 15:37:05 PM

BD1701

Beste forumgenoten, kan er mij iemand zeggen, waar ik de folder (catalogus) kan vinden op internet (of ingescand van iemand), met daarin de Belgische nieuwigheden van Fleischmann en LS-Models. Ik kan voorlopig niet naar de winkel gaan kijken om die folders te bekomen, vandaar dat ik het hier even vraag.
Alvast bedankt voor de info.
 

riksketrein

Beste BD1701,
probeer deze link eens : [8)]
www.ho-modelspoorwegen-modelbouw.be/index html
dat is voor Fleischmann, al zie ik er niet direct Belgische nieuwigheden opstaan ! [:(!]
L.S. Models niet gevonden ! [V]
Groeten,
Eric.

riksketrein

sorry,[:I]
de juist link is :
www.ho-modelspoor-modelbouw.be
klikken op folders 2006.
[:o)]


Tom

Vanbiervliet heeft er ook enkele op hun website staan.

http://www.vanbiervliet.com/
Tom

BD1701

Beste forumgenoten. In de folders en bij een aantal winkeliers, is er nergens info terug te vinden over een nieuwe "Belgische" set van 2 Fleischmann containerwagons type Sgns met DHL containers. Volgens de info die ik al gehoord heb komt er dit jaar weldegelijk een 2de set, wegens het grote succes van vorig jaar, kan iemand mij dat bevestigen??
 

mark7758

De importeur heeft er over gepraat. En men wil kijken wat er mogelijk is. (Dus niets concreets. stand Nurnberg Messe) En er zijn meer plannen.[;)]
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.


Tom

Dat beloofd voor dit jaar. [:p]
Tom

ERVIN

citaat:
Geplaatst door BD1701

Beste forumgenoten. In de folders en bij een aantal winkeliers, is er nergens info terug te vinden over een nieuwe "Belgische" set van 2 Fleischmann containerwagons type Sgns met DHL containers. Volgens de info die ik al gehoord heb komt er dit jaar weldegelijk een 2de set, wegens het grote succes van vorig jaar, kan iemand mij dat bevestigen??



Kijk eens op www.hobbytime.nl  daar staan die containerwagens bij.
Ik heb alvast 4 sets besteld.[:p]

Tom

Ik vind er alleen maar de nederlandse versie.
Tom

ERVIN

Ja,dat klopt Tom,maar er is ook een belgische versie van.
Ik heb foto's doorgestuurd gekregen van Hobbytime zelf,maar,je raad het al,die zijn verdwenen sinds mijn geweldige[:(!]computercrash!!!

Dieter

Zijn het deze dat je bedoeld Ervin?



Is een mooi setje. Heb er zelf ook zo'n exemplaartje van liggen.

Mvg Dieter.

ps: srry van de grote foto
Modeltreintjes zijn zoals een vrouw! Ge steekt er veel geld en liefde in!

Kedeng Kedeng

Schoon model, is dit HO of N?

Tom

Normaal gezien in HO.
Is die set nog te verkrjgen in de winkel?
Tom