Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door den.bien, 14 september 2013, 14:55:18 PM

den.bien

hallo allemaal
Mijn naam is Eddy
ik woon in Beerse (dicht bij Turnhout)
ik heb een baantje met HO computer gestuurd met koploper en dat werkt prima
ga volgende week op brugpensioen en dan heb ik meer tijd om mijn hobby uit te oefenen
voor de rest fietst ik ook nog vele kilometers per jaar

groetjes
Eddy

philippe_007

Hey Eddy,
welkom op het forum.
in pensioen en meer tijd hebben.... deze vraag zullen we binnen enkele maanden nog eens stellen ;-)

TBCédric

welkom op het forum. Dat wij veel van jou mogen opsteken en jij van ons.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Metpetergaathetbeter

Welkom Eddy,

Leuk dat je je voorstelt, op deze manier leren wij ook onze allerlaatste forum(lezers) kennen en meteen een eerste posting van nog een lang forumleven !

Groeten Peter ;)

PS Brugpensioen, je bent nog één van die de het geluk heeft van iets vroeger van het leven en de hobby te profiteren, hopelijk was het met de volle goesting en niet noodgedwongen tegen de goesting ! Maak er alvast maar iets leuk van ! :D ;)


Steam.N

Hey, Eddy.

Welkom op het forum.
Geniet ten volle van je pensioen, en de vrije tijd, die je nu blijkbaar in hopen gaat krijgen.
Alhoewel,  ik heb al van velen gehoord dat die vrije tijd erg snel overvol zit met allerhande ...

benieuwd naar je bijdrages !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }