Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Mama

Gestart door conducteur, 05 september 2013, 15:38:58 PM

mark7758

Woorden schieten te kort. Geniet van de laatste momenten. EN blijf haar onthouden in je gedachten. Sterkte.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Alain

Rian

Het zullen maar woorden zijn zoals iedereen, aan woorden heb je jammer genoeg niet veel behalve dat je weet dat er mensen zijn die meeleven.
Het is jouw mama, en die leegte zal niet kunnen opgevuld worden, geniet nog van de laatste momenten en koester haar voor altijd in je hart.
Veel sterkte toegewenst dit weekend.

Alain

Havoc

Hoi Rian,

Sterkte is al wat ik je kan toewensen. Voor jou en de rest van de familie die achterblijft.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

evan

Rian Kerel,

Ik draag je een warm hart toe voor deze dagen.  Wat pakkend om dit van je te moeten lezen.  Kerel, vul je hart met liefde zoveel je kan dezer dagen en waardeer elk moment.

Sterkte vanwege mezelf en Jona ;)

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

conducteur

Allemaal héél héél erg bedankt alvast, ook aan zij die ik nog niet heb kunnen ontmoeten...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Steam.N

Rian, ik wens je veel sterkte, man.
Zo herkenbaar ... een grote leegte ... en zoveel mooie herinneringen, die het leed wat verzachten.
Koester je moeder, de korte tijd die jullie nog samen zijn. 
Zeg en toon haar hoeveel ze voor je betekent.  Je kunt he nu nog ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

GVL

Veel sterkte toegewenst, Rian.

Binco

Sterkte Rian,
Ik krijg er zelf gewoon kippenvel van ...

Stephen

Peter

Wij wensen je alle sterkte toe, Rian.
Probeer van deze laatste dagen met haar nog zoveel mogelijk te genieten
Met vriendelijke groeten
Peter

railrunner

Een ouder verliezen is één van de pijnlijkste momenten in je leven, en hoe inniger de band is, hoe meer pijn dit doet.  Je hebt nog een paar dagen, dus laat zeker aan je mama horen hoeveel je van haar houdt en nu je nog kan, bedank haar vooral voor al die mooie momenten en voor al wat ze ooit gedaan en betekend heeft voor u.

Wij wensen u in ieder geval bijzonder veel sterkte toe.

Jim & familie.

just4fun

Hoi Rian,
hierop kan ik niets zeggen.
Een piepklein beetje weet ik wat je voelt.
Mijn kinderen hebben ook te horen gekregen dat hun mama (m'n vrouw dus) kanker had.
Alleen is het bij haar wel overwonnen.
Het leven is niet eerlijk.

Ik wens u en uw familie dan ook heel, heel veel sterkte.
Probeer te genieten van deze laatste momenten.
Probeer haar de kracht en rust te geven om het lijden los te kunnen laten.
Veel sterkte voor u allen!

Paul

Chrisrail

#41
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

conducteur

Bedankt toch, doch weinig goed nieuws vandaag. Mama ziet het niet meer zitten om te wachten tot maandag, het zou deze avond doorgaan. :'( :'( :'(
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

eric

Heel veel sterkte Rian voor de komende moeilijke tijd.

guy holbrecht

Rian,

Ik wens je deze avond en de komende dagen veel sterkte toe. Blijf je mama in je hart verder dragen. Zolang je dit blijft doen blijft ze nog verder leven in jouw gedachten. De komende dagen zullen allicht de moeilijkste van je jonge leven zijn. Ik ben er zeker van dat je mama op jou rekent om je verdere weg in het leven te maken.
We leven alvast met je mee.
Guy