Treintjes beurs van MSL in Hofstade

Gestart door Logo, 05 september 2013, 13:12:44 PM

raf

Citaat van: Stieven76 op 05 september 2013, 16:32:15 PM
Citaat van: Koen op 05 september 2013, 14:44:43 PM
Is het dan geen beurs in Genk (Euromodelbouw)?

Idd, stond zo al in mijn agenda. 12-13/10/2013 Euromodelbouw Genk.

Die beurs in Hofstade wil ik ook wel eens doen, is maar twee straten ver van mijn beste maat :)
je agenda is een beetje verkeerd  want op die datum is er beurs in affligem
euromodelbouw genk is de week er op
http://www.euromodelbouw.be/

we staan met de club op de twee beurzen daarom dak het weet

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

svvander

Pas op Raf, dit is nog info van 2013...
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

raf

EUROMODELBOUW
19-20 OKT 2019 - LIMBURGHAL GENK BELGIUM



Op zaterdag 19 en zondag 20 oktober 2019 van 10 tot 18 uur  kan iedereen wegdromen op de grootste
modelbouwbeurs van België. In de Limburghal te Genk maken duizenden  boten, treinen, trucks, drones,
vliegtuigen,auto's, duikboten, helikopters, tanks, grondverzetters en kranen er een waar feest van.


ik heb toch geschreven dat onze club op die twee beurzen staan
en dat we reeds onze bevestigingen gekregen hebben dat voor ons alles reeds OK was
de door mij gegeven datums zijn juist en anders heeft de organisatie een probleem

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

svvander

Jawel, je data zijn correct, alleen is het draadje waarop je reageert van 2013.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

SuSke

En bovendien is het dan ook MODELSPOOR 2019 van MTD in Edegem.

Zo zie je maar hoe (ver)nieuw(d)e spelers zich geen rekenschap geven van bestaande evenementen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

renstimpie

Geen paniek..  volg svvander zijn ander draadje over de beurs.. 😏

Metpetergaathetbeter

Citaat van: SuSke op 15 april 2019, 20:17:12 PM
En bovendien is het dan ook MODELSPOOR 2019 van MTD in Edegem.

Zo zie je maar hoe (ver)nieuw(d)e spelers zich geen rekenschap geven van bestaande evenementen.
ook zij kunnen te kampen hebben met een zaal die het hele jaar al volgeboekt was, eventueel die ene dag beschikbaar?

bollen neus

Ge kunt misschien op dit forum eens een peiling houden hé over "moeten der nog méér beurzen zin?" Tjong jongskes toch.
Den Eric.

svvander

Ik merk dat het negatieve en verbitterde hier nog steeds niet verdwenen is. Waarom zulke opmerkingen? Maar goed, ik trek er mijn conclusie uit.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

raf

twee beurzen op een weekeinde was het probleem ???
zaterdag naar msl en zondag naar genk
die zaterdag naar genk geweest zijn kunnen op zondag naar msl
zo probleem opgelost


in de rc wereld zijn er enorm veel vaar,rij en vliegdagen die samen vallen
het probleem is dat er gewoonweg maar 52 zondagen in een jaar zitten en daarvan zijn er voor ons een deel door het bevroren water zo wie zo niet geschikt

met treinen zit je binnen en of het nu regent vriest of 40° is je kan er altijd naar toe

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

SuSke

Raf, lees de DATUMS, dan zie je dat MSL er niets mee te maken heeft.

En om je te teasen, ik verwacht je op zaterdag of zondag dus op onze tentoonstelling  ;) ;) de andere dag kan je dan naar euromodelbouw.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

raf

hahaha Frans da gaat nie

vrijdag op bouwen en dan zaterdag en zondag op de beurs in affligem
we staan er namelijk zelf met de club en dus hopelijk even druk als het daar altijd is geweest.

maar wij hebben dit jaar speciaal in onze kalender vaardagen naar zaterdag verzet zodat we wel naar andere treffens kunnen gaan met onze boten

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.