Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Treintjes beurs van MSL in Hofstade

Gestart door Logo, 05 september 2013, 13:12:44 PM

Logo


Treintjes beurs

Op zondag 13 Oktober is er de tweede "MSL Treintjesbeurs" van 2013 te Hofstade (Zemst) (ruilbeurs was vroeger in Mechelen)

Ontmoetingscentrum Hofstade
Zemstsesteenweg 15
1981 Hofstade


Voor verdere Info:


http://treinbeurs.be/

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

philippe_007

13/10 stata in de agenda.... nu hopen dat er niets bij komt ;-)

Koen

Is het dan geen beurs in Genk (Euromodelbouw)?

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Stieven76

Citaat van: Koen op 05 september 2013, 14:44:43 PM
Is het dan geen beurs in Genk (Euromodelbouw)?

Idd, stond zo al in mijn agenda. 12-13/10/2013 Euromodelbouw Genk.

Die beurs in Hofstade wil ik ook wel eens doen, is maar twee straten ver van mijn beste maat :)

dani

Weet er iemand of de zondag de winkels in Mechelen (da's niet zo ver af dacht ik)  open zijn ?  Mijn "stations-opper-chef"  ziet het wel zitten om even langs de beurs te rijden in combinatie met een dagje shoppen.   Ik dacht wel het "koopweekend" van 6 oktober maar niet op 13/10...   dat zou jammer zijn.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

't Is net of iedereen doet zijn deuren open dat weekend. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Stieven76

Citaat van: dani op 05 september 2013, 16:43:52 PM
Weet er iemand of de zondag de winkels in Mechelen (da's niet zo ver af dacht ik)  open zijn ?  Mijn "stations-opper-chef"  ziet het wel zitten om even langs de beurs te rijden in combinatie met een dagje shoppen.   Ik dacht wel het "koopweekend" van 6 oktober maar niet op 13/10...   dat zou jammer zijn.

Dani, normaal gezien zijn de winkels 's zondags gesloten in Mechelen, op een paar grote ketens na. Dat is toch wat mijn maat me vertelde.
Nu Koen zal dat hier ook wel weten  ;)

Hofstade ligt idd vlakbij Mechelen. Ik ga regelmatig in Hofstade, in het BLOSO domein, samen met mijn maat met de mountainbike rijden.

Stieven

Koen

Dani,

Dit zijn de dagen waarop op zondag de winkels in Mechelen open zijn:

06/10/2013 Warm Welkom Weekend
15/12/2013 Koopzondag Eindejaar
22/12/2013 Koopzondag Eindejaar

Buiten deze dagen zijn er zo goed als geen winkels open. De Brico is wel op zondag morgen open maar ik vermoed dat dit niet echt de winkels zijn die je bedoelt  ::).
Met wat geluk is het goed weer en kan je lekker wandelen in Mechelen. Is het grijs weer of regenachtig, zie je geen mens in de stad.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

dani

ja, dan zal het toch kantje boordje zijn of we er naartoe gaan.  maar je weet nooit :)   never say never
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

svvander

Bestaat deze beurs nog? Een beetje vreemd dat ik hier nooit van gehoord heb: mijn vader heeft daar zijn petanque- en biljartclub. Hij woont daar dus bij wijze van spreke ;-)

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

stoomlokje

De persoon die deze beurs organiseerde is al een tijdje overleden.
De beurs is hierdoor afgeschaft.

Grtjs,
Saskia

svvander

Wie organiseerde dit dan? Misschien wel een leuk initiatief om terug op te starten? Ik heb bronnen.  8)
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

renstimpie

Niemand die je zal tegenhouden!  Nieuwe initaitieven zijn altijd welkom..

svvander

Als de interesse groot genoeg zou zijn (van zowel bezoekers, als standhouders, als... helpende handen), wil ik het zeker overwegen. Waarom geen beurs onder Modelspoormagazine-vrienden? Ik zou het alvast wel leuk vinden om "oude" bekenden tegen het lijf te lopen. (Maar of ze mij nog gaan herkennen  ;D ?)
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be