Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

anekdote ; echt gebeurd !

Gestart door Metpetergaathetbeter, 04 september 2013, 21:23:40 PM

Metpetergaathetbeter

Heel lang geleden was er in De Pinte een café uitgebaat door een homo en een/zijn vriend, welnu elke vrijdag/zaterdag en soms zondag was er naast de café ook achteraan een zaaltje(een beetje dancing) geopend ! Waar alle soorten mensen kwamen en uiteenlopende voorkeuren of geaardheid.

Wanneer ik na de Kryton of in Gent uitgeweest te zijn huiswaarts trok, durfde het al eens gebeuren dat ik even stopte, want dat cafe lag juist op de hoek en in de straat die ik diende te gebruiken om thuis te raken.

Vaak was het dan al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel laat, zodoende was het cafe al gesloten maar het zaaltje was nog altijd lang open. En dan hingen ze op de voordeur een briefje waar ze eigenlijk nog zelf nooit bij stil gestaan hadden(en over nagedacht hadden)!

Weet je wat er op dat briefje stond ? Welnu, echt waar ik vond dat zo leuk " BINNEN LANGS ACHTEREN A.U.B!"

Havoc

Toepasselijk. Ik denk dat ze maar al te goed wisten wat er opstond!
Met vakantie voor onbepaalde duur.

PietB

En dat advies was natuurlijk 24/7 van toepassing  ;D

Dirky

Zal wellicht een gebruikelijke spreuk zijn in die wereld want in Roborst, bij "de mannekes" hing die spreuk ook!

Havoc

Als je zoiets zoekt in frankrijk: "Les 2 Lions" in Pontigny (*). Per toeval binnengegaan, het decor laat niet misverstaan waar je bent  :o. Maar lekker gegeten en ze hebben belgisch bier!

(*) toen toch, in 2005 of zo.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Chrisrail

#5
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Metpetergaathetbeter

Ja met  de P van poep
excuses Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 05 september 2013, 16:44:36 PM
Ja met  de P van poep
excuses Peter ;)
Pas maar op met uw poep daar in die langs achteren tent. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan