Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Le Varoney

Gestart door Koen, 04 september 2013, 11:40:38 AM

SuSke

Citaat van: evan op 15 april 2020, 22:59:11 PM
Citaat van: SuSke op 15 april 2020, 22:36:16 PM
yes, een palenmepper... wordt er ergens nog een leuke werf geïnstalleerd op dat baantje. Een keermuur in aanbouw ??  ;D ;D ;D

Een makelaar en werkplatform zonder de rest van een werf kan niet he Suske ;) 

Toch al wel meegemaakt Evan, is dan mestal ook een spijtige situatie waar een serieus kostenplaatje aanhangt. Alles opstarten en dan onverricht ter zake terug naar huis mogen sturen omdat er een pak administratie niet in orde is.

Maar we weten dat Koen een keermuur in constructie op z'n baan heeft en daar zal die heimachine wel ergens in de buurt moeten staan.

@Koen: Alleen ga je er nog vééééél werk aan hebben om die machine er een beetje "echter" uit te laten zien  ;D ;D ;D
maar toch al succes gewent.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Koen

Citaat van: SuSke op 16 april 2020, 09:33:28 AM
Citaat van: evan op 15 april 2020, 22:59:11 PM
Citaat van: SuSke op 15 april 2020, 22:36:16 PM
yes, een palenmepper... wordt er ergens nog een leuke werf geïnstalleerd op dat baantje. Een keermuur in aanbouw ??  ;D ;D ;D

Een makelaar en werkplatform zonder de rest van een werf kan niet he Suske ;) 

Toch al wel meegemaakt Evan, is dan mestal ook een spijtige situatie waar een serieus kostenplaatje aanhangt. Alles opstarten en dan onverricht ter zake terug naar huis mogen sturen omdat er een pak administratie niet in orde is.

Maar we weten dat Koen een keermuur in constructie op z'n baan heeft en daar zal die heimachine wel ergens in de buurt moeten staan.

@Koen: Alleen ga je er nog vééééél werk aan hebben om die machine er een beetje "echter" uit te laten zien  ;D ;D ;D
maar toch al succes gewent.

Daar vrees ik ook voor  ;). Maar geduld is een mooie deugd hé.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Koen

Vandaag is de groendienst nog eens langs geweest om de basis van het plantsoen aan te brengen  :).
Er moeten nog struiken en bomen aangelegd worden en er dienen nog aanpassingen te gebeuren wat de muur betreft.

Groetjes,
Koen

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Nooit te oud om te leren

Dirky

Mooi... laat het gras maar groeien!  :)

SuSke

Leuk dat wat langer en afhangend gras op de spoorberm.
Wordt een mooi geheel Koen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

mahtoska1

Het is een mooie variatie dat de groenmannen aangebracht hebben.

modelbaanHO

Dat ziet er heel fraai uit.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

doomslu

Citaat van: modelbaanHO op 04 mei 2020, 20:07:42 PM
Dat ziet er heel fraai uit.
Zeker.
Koen onderschat zijn kunnen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

evan

Citaat van: doomslu op 04 mei 2020, 20:23:10 PM
Citaat van: modelbaanHO op 04 mei 2020, 20:07:42 PM
Dat ziet er heel fraai uit.
Zeker.
Koen onderschat zijn kunnen.  ;)

Volmondig mee eens Luc!

Goed bezig Koen!

Onthoud gewoon:  Laag per laag en het blijft goed gaan ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Koen

Bedankt allemaal voor de lovende woorden. Het is wel dank zij jullie en onze grote meesters op dit forum dat ik dit resultaat kan bereiken. Allemaal bedankt voor de support  ;).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

SuSke

Citaat van: Koen op 04 mei 2020, 20:45:37 PM
...Het is wel dank zij jullie en onze grote meesters op dit forum dat ik dit resultaat kan bereiken....

Maar 't is wel de Koen die het moet doen...   ;) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Koen

Citaat van: SuSke op 04 mei 2020, 22:39:41 PM
Citaat van: Koen op 04 mei 2020, 20:45:37 PM
...Het is wel dank zij jullie en onze grote meesters op dit forum dat ik dit resultaat kan bereiken....

Maar 't is wel de Koen die het moet doen...   ;) ;)

Dat is waar  ::)  :).
Nooit te oud om te leren

Gerolf

Citaat van: SuSke op 04 mei 2020, 22:39:41 PM
Citaat van: Koen op 04 mei 2020, 20:45:37 PM
...Het is wel dank zij jullie en onze grote meesters op dit forum dat ik dit resultaat kan bereiken....
Maar 't is wel de Koen die het moet doen...   ;) ;)

... en hij doet het goed. Ferm  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Pierre

Citaat van: doomslu op 04 mei 2020, 20:23:10 PM
Citaat van: modelbaanHO op 04 mei 2020, 20:07:42 PM
Dat ziet er heel fraai uit.
Zeker.
Koen onderschat zijn kunnen.  ;)

Dat is maar al te waar. Gewoon prachtig gedaan Koen. ;)
Groet Pierre.


Koen

Bedankt Gerolf en Pierre.
Ik probeer het wat geloofwaardig te maken maar ik ben nog niet waar ik wil zijn.
Als ik het resultaat van sommige kunstenaars op dit forum zie, kan ik alleen maar besluiten dat ik nog een hele lange weg af te leggen heb. Gelukkig geven jullie mij ideeën, voorbeelden, tips én wijze raad  :).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren