Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

reizigers in de wagons

Gestart door ward, 31 augustus 2013, 18:06:41 PM

ward

Binnenkort zou ik naast de binnenverlichting m'n reizigerstreinen ook willen voorzien van zittende reizigers. Omdat het ondertussen wel al over een aardig aantal wagons ging vroeg ik me af of er geen paketten bestaan van rond de 100 ZITTENDE reizigers.
Ik meen in het verleden die ergens gezien te hebben, maar zonder merk, artikelnummer geraak ik niet echt ver en kom ik ze dus helaas
ook niet meer tegen.. Veelal kom je er tegen met staande reizigers, maar daar ben ik momenteel (plaatsgebrek) nog niet zoveel mee voor m'n überklein stationnetje.

Mvg,
Ward
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

OlivierV

Je hebt er van digirails of bij digirails en op ebay kan je ook van die zittende mannetjes vinden, voor op je perrons en echt goed zichtbare plaatsen zou ik ze zo direct niet gebruiken, voor in rijtuigen dan weer wel. ;)

CC-rails hier in Laarne verkoopt die ook, per 100 moet je even informeren, dat weet ik zo 1-2-3-poepeklets niet.

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

a ja van die hele platte lelijke Chinezen zonder gelaat ! Ik heb er geen ik ga voor zelf te schilderen Preisers e.a. maar ieder moet dat voor zijn eigen uitmaken, liever wat minder figuren met  met kwaliteit dan veel kwantiteit, je zegt je ziet het niet, helaas ik zie het wel !

Groeten Peter ;)

bellejt

op ebay vind je er genoeg tegen een leuke prijs.Voor in de wagons neem ik schaal 1/100 en vrij goedkoop.Voor op de baan zelf ga ik voor schaal 1/87 en die mogen wat meer kosten.Ik bestel ze uit hong kong en neem dan verschillende setjes.Zo heb je een goede varieteit.

bv deze voorin de wagons : link

of deze : link

Ik teken er wel gewoon met een stif (of fijn penseel 000) oogjes op.

Voor de baan : link
of deze : link

MARKLINRIJDER

winkel(s) wel gesitueerd in Hong kong ;-)

Grtjs,

David

bellejt

quote : Ik bestel ze uit hong kong

ysbeer

Citaat van: ward op 31 augustus 2013, 18:06:41 PM
Binnenkort zou ik naast de binnenverlichting m'n reizigerstreinen ook willen voorzien van zittende reizigers. Omdat het ondertussen wel al over een aardig aantal wagons ging vroeg ik me af of er geen paketten bestaan van rond de 100 ZITTENDE reizigers.
Ik meen in het verleden die ergens gezien te hebben, maar zonder merk, artikelnummer geraak ik niet echt ver en kom ik ze dus helaas
ook niet meer tegen.. Veelal kom je er tegen met staande reizigers, maar daar ben ik momenteel (plaatsgebrek) nog niet zoveel mee voor m'n überklein stationnetje.

Mvg,
Ward

ME in vlaardingen (nederland had ,of heeft 1000 en 500 mensen in een zak)
Model express

wim

ysbeer

Ze hebben ze nog (bij de aanbiedingen ) 1000 zitters voor 99.95
wim

ward

Allemaal hartelijk bedankt voor de info.
Het waren inderdaad de iets minder gedetailleerde dat ik bedoelde voor in de treinen. Voor op de perrons en dergelijke ga ik voor de beter gedetailleerde gaan.

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

ERVIN

Voor op mijn perrons gebruik ik de preisertjes , maar voor in mijn rijtuigen zijn het de " lelijke" Digirails mannetjes , of je het verschil ziet laat ik aan jullie over.  ;)




ward

Bedankt voor de knappe foto's Ervin!
Voor het prijsverschil vind ik het persoonlijk niet de 'moeite' om naar de dure preisers te gaan.
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

ERVIN

Klopt Ward , was ook mijn mening toen ik ze kocht , en deze foto's zijn close-up's hé , mijn ervaring is dat je het niet ziet als de trein voorbij komt gereden.  ;)