Lippe Duitsland

Gestart door Eres, 30 augustus 2013, 19:20:42 PM

Eres

Ik denk dat er hier op dir forum best wel iemand is die iets besteld heeft bij Modellbahn Lippe. Ik heb dus iets besteld en betaald. Ik heb een mail gestuurd of de betaling binnen was gekomen en of ik iets zou horen als het pakket verzonden was. Men zwijgt in alle talen en hoor helemaal niets

Het kan zijn natuurlijk dat ze gewoon netjes  alles afhandelen en niet reageren. Is mijn vraag heeft iemand ervaring met Lippe?

Ik hoor graag en wil beslist niet negatief zijn over dit bedrijf

Wim

Buikske

Beste Wim,

Reeds meerdere malen iets besteld, altijd zeer correct afgehandeld.

Van het moment dat het is verrzonden, kan je het pakket volgen.

Greetz

Olivier
 

Dibbes

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met ze.
groet, Jos


Eres

Olivier & Jos

bedankt voor jullie reactie ik zal dus gewoon even wachten. Ik wilde niets negatiefs zeggen daar het voor mij de eerste keer was en niets hoorde. Maar alles zal goed kopen

prettige vond

Wim

OlivierV

Mijn NMBS type 25 van Roco komt van ginder toen die in promo stond (nu nog altijd eigenlijk en ze zijn nog niet op).

Na 7-8 dagen werd een doos met mijn bestelling afgeleverd. Hetgeen het langste duurt is de overschrijving naar hun rekening.

Bestellen ga ik er nog wel eens doen, er zijn nog wel enkele leuke dingetjes die mij interesseren.
Alsook hebben ze spaarpunten, per 0,05 euro die je er spendeert krijg je een spaarpunt en met die spaarpuntjes kan je uiteindelijk korting bekomen.

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Eres

Olivier

Inderdaad heb ik ook enige interessante dingen gezien. Ook in prijs is deze zaak zeer gunstig voor ons. We zullen gewoon afwachten en geduld hebben

Dank voor je bericht

Wim

ysbeer

Ik bestel al een aantal jaren bij ze.
Altijd zeer correct behandeld,de prijzen zijn goed,verzend is niet echt duur.
Ze berichten je wanneer ze afsturen via DHL.

Eenmaal een lok gehad die na 3 dagen niet meer wilde lopen.
Mail gestuurd, en binnen 3 dagen had ik een nieuwe plus het geld om de oude terug te sturen.
Geen gezeur dus.
Ook een maal iets gekocht wat foutief (te laag) geprijst was.
Ik heb het gekregen voor de prijs die er eerst stond (en om eerlijk te zijn dat was maar 30% van de werkelijk prijs)
Men had makkelijk kunnen zeggen "dat had je moeten begrijpen""

Deze zaak is echt 100% betrouwbaar.
wim

Martin Welberg

#7
Edit, niet terzake doende excuus..

Rangeerduivel

Citaat van: ysbeer op 31 augustus 2013, 00:38:42 AM
Ik bestel al een aantal jaren bij ze.
Altijd zeer correct behandeld,de prijzen zijn goed,verzend is niet echt duur.
Ze berichten je wanneer ze afsturen via DHL.

Eenmaal een lok gehad die na 3 dagen niet meer wilde lopen.
Mail gestuurd, en binnen 3 dagen had ik een nieuwe plus het geld om de oude terug te sturen.
Geen gezeur dus.
Ook een maal iets gekocht wat foutief (te laag) geprijst was.
Ik heb het gekregen voor de prijs die er eerst stond (en om eerlijk te zijn dat was maar 30% van de werkelijk prijs)
Men had makkelijk kunnen zeggen "dat had je moeten begrijpen""

Deze zaak is echt 100% betrouwbaar.
wim

Wim,

Een winkelier is verplicht de goederen te laten voor de prijs waaraan ze ten toon gesteld zijn.
Ook al is die te laag vanwege vergissing/nog niet aangepast.

Om begrip vragen van de koper is niet aan de orde!
Zal voor een web-winkel ook wel zo zijn zeker... ;)
Grtn,Rudy

Eres

Wim

Dank voor je reactie, ja dat is inderdaad heel netjes wat ze dan bij Lippe doen. Heb het gehad met de Laptop. Na 5 maanden problemen.  Destijds in St Vith gekocht, geen gezeur ik kon een nieuwe voor het zelfde bedrag uitzoeken. Alles werd keurig over gezet zonder kosten. Ik zal dus gewoon rustig afwachten en geduld is een schone zaak.

Rudy

Ja inderdaad moet men dan het artikel voor dat bedrag verkopen, maar ze niet. Artikel wordt weggehaald en de prijs veranderd je kan protesteren zo hard je kan maar je trekt aan het kortste eind

Wim

argilla

Citaat van: Eres op 31 augustus 2013, 09:26:39 AM
Wim

Dank voor je reactie, ja dat is inderdaad heel netjes wat ze dan bij Lippe doen. Heb het gehad met de Laptop. Na 5 maanden problemen.  Destijds in St Vith gekocht, geen gezeur ik kon een nieuwe voor het zelfde bedrag uitzoeken. Alles werd keurig over gezet zonder kosten. Ik zal dus gewoon rustig afwachten en geduld is een schone zaak.

Rudy

Ja inderdaad moet men dan het artikel voor dat bedrag verkopen, maar ze niet. Artikel wordt weggehaald en de prijs veranderd je kan protesteren zo hard je kan maar je trekt aan het kortste eind

Wim



met de laatste bewering moet je toch uitkijken Wim, want van de kant van de consument is er ook wat loos. Kort gezegd;   heb ik een zitmaaier bji een gekende winkel zien staan voor 179 €.  Veel gezaag en gezever bij de winkelier. Klacht in gediend bij de politie in Geel......antwoord;   mijnheer sorry maar je ziet duidelijk dat dit niet kan een zitmaaier voor die prijs dat zie je toch ...dit is duidelijk een nulleke te weinig dus geen fout van de winkelier maar een vergissing sorry wij kunnen u niet helpen.
Het mes snijd langs twee kanten hoor.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Peter

Heb uitstekende ervaringen met Lippe.
Alle briefwisselingen enz. kan ook in het Nederlands
Je weet ook direkt of hetgeen je besteld in voorraad is in een van hun winkels.
Want ik heb een hekel als je iets besteld (telefonisch ook) dat je als antwoord krijgt " dat hebben we niet in voorraad" zelfs bij een aanbieding va,n de week, de maand enz.
Met vriendelijke groeten
Peter

Mattias

Ook ik bestel geregeld wat bij Lippe.
Website is overzichtelijk, in het Nederlands en met een direct beeld over de beschikbaarheid.
Bestellen is er makkelijk en veilig.
Het is echter wel "normaal" dat tussen het tijdstip van bestellen en dat zij het geld hebben ontvangen (en het pakket hebben klaargemaakt voor verzending), je niks zult horen.
Wanneer het pakket klaar is, krijg je een email met tracking code van de verzendfirma. (DHL)
Tot nu toe een zeer tevreden klant bij Lippe!  :)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

ysbeer

Citaat van: Rangeerduivel op 31 augustus 2013, 08:53:15 AM

Wim,

Een winkelier is verplicht de goederen te laten voor de prijs waaraan ze ten toon gesteld zijn.
Ook al is die te laag vanwege vergissing/nog niet aangepast.

Om begrip vragen van de koper is niet aan de orde!
Zal voor een web-winkel ook wel zo zijn zeker... ;)
Grtn,Rudy


Is niet helemaal waar als er ergens een BMW nieuw staat voor 500 Euro is dat een zoduidelijk vergissng dat winkel je hem niet hoeft te verkopen
Dit recht gaat pas op als het mogelijk zou kunnen en niet een duidelijke vergissing
Een vriend van mij (voor mij,hij doet niet aan modelbouw)had 5 wagens gekocht van liliput Prijs 35,99 stuk.(nieuwste model)
Maar toe hij het las in de neuheiten list stond er 5.99 (fout in lippe)
Ik vond dat toch wat te gek en heb gezegd draai maar terug.
Men weigerde en leverde de wagens voor 5.99 stuk.

Met welke wet in de hand ook,ik had ze daar nooit toe kunnen verplichten .

wim

B_Modelbouw

Even voor Wim afwijken op dit draadje ... Kijk eens bij het Europees Centrum voor de Consument i.v.m. geldende wetgevingen aangaande Koper/Verkoper.
Weet dat hier sommige verkopers hier erg soepel mee omgaan; zoals een voorschot vragen, prijzen verhogen, levertijden uitstellen, etc. ...   
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC