tegeltjeswijsheid.

Gestart door PietB, 28 augustus 2013, 12:11:25 PM

Havoc

Hier staan er ook een hoop goeie bij elkaar: http://www.despair.com/demotivators.html Spijtig genoeg maar al te vaak de waarheid.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

dani

Ik nam afgelopen dinsdag mijn dochter en een vriendinnetje van haar mee naar St Niklaas, Waasland shopping .
De jongedames mochten een namiddagje  gaan shoppen en zich amuzeren.   Terug bij het rendez-vous punt waar we hadden afgesproken  om naar huis te gaan, haalde ze met een grijns een "kadootje" uit haar handtas voor mij....   "hierzie papa, voor op je buro, dan zullen ze misschien weten hoe het in mekaar zit..."


Een gegraveerd  bronskleurig bordje op een houten statiefje :    "Wilt U de BAAS spreken, of degene die hier de boel REGELT ?"
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

en dan een uitspraak die ik vanmorgen opving tijdens een discussie onder collega's :

"Ach,  je hoeft daarom niet uit een boom te vallen om een grote EIKEL te zijn !!"

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

#33
Citaat van: dani op 31 oktober 2013, 13:31:37 PM


"Ach,  je hoeft daarom niet uit een boom te vallen om een grote EIKEL te zijn !!"

/quote]

't is een fijntje, maar het gesprek handelde toch niet over iemand uit het Aalsterse? Dat kan nie !groeten Peter   ;D ;)

PietB

quoten is ook niet meer wat het geweest is Peter!  ;)

grt Piet.

Metpetergaathetbeter

't is als taarten bakken in een ander draadje, nietwaar ? ;)

PietB

Ja precies, maar hele taarten werden te begrotelijk, tegenwoordig geef ik koffie met gebak. ;)
Als ik het niet vergeet, waaaaah!!!

grt Piet.

dani

@Peter  : neen het ging niet over mij, maar het had mogelijk geweest.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Jurgen

Een tijdje terug zijn er nieuwe afleveringen gestart van "Oscar Superstaar" op 2Be. Niet meteen het meest hoogstaande programma, maar af en toe komt er wel eens iets leuk voorbij.

Zo deed de vader van Gunther Lammoot de volgende uitspraak: "Als de bifidus in mijn yoghurt zo actief blijft, zal ik er rilatine bijdoen!".

Ik vond 'm wel goed.  :D
Filmpje hier.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.