Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Motorwagen reeks 46 ?

Gestart door Peter, 26 augustus 2013, 11:47:43 AM

Peter

Ie er nog iets geweten over de motorwagen van de reeks 46 die uitgebracht ging worden door MTE in Blankenberge.  Want het Jocadis model zal wel nergens meer te koop zijn . Of zijn er nog andere die dit model gingen produceren.?
Met vriendelijke groeten
Peter

Rangeerduivel

Citaat van: Peter op 26 augustus 2013, 11:47:43 AM
Ie er nog iets geweten over de motorwagen van de reeks 46 die uitgebracht ging worden door MTE in Blankenberge.  Want het Jocadis model zal wel nergens meer te koop zijn . Of zijn er nog andere die dit model gingen produceren.?


Ja,HUGOOKE! ;) ;D

Michael

Citaat van: Rangeerduivel op 02 september 2013, 18:43:42 PM
Citaat van: Peter op 26 augustus 2013, 11:47:43 AM
Ie er nog iets geweten over de motorwagen van de reeks 46 die uitgebracht ging worden door MTE in Blankenberge.  Want het Jocadis model zal wel nergens meer te koop zijn . Of zijn er nog andere die dit model gingen produceren.?


Ja,HUGOOKE! ;) ;D

Rudy het zal wel grappig bedoeld zijn maar dat ontgaat mij een beetje, Peter stelt een serieuze vraag en volgens mij ( ik ken hem niet persoonlijk) is Hugooke geen klein serie producent of heb ik dat verkeerd? In het laatste geval mijn excuus.
Ik vrees Peter dat je nog even geduld zult moeten hebben, misschien dat er in de toekomst nog wel een fabrikant te vinden is die dit gaat produceren.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Peter

Zo vlug ben ik nu ook weer niet op mijn tenen getrapt. Alleen, volgens Rian, zou er vooruitgang zijn? met het MTE model.
Maar daar zijn ze nu toch ook al jaren aan bezig, dus het eind mag stilaan in zicht komen. Alleen hoop ik niet dat de prijs met die van hun trams vergelijkbaar is, want dan haak ik af en zoek verder naar een Jocadis bouwset.
Ik weet dat die MTE modellen met de hand gebouwd worden, en dat ze kwaliteit hebben, maar ze zijn geen Micro-Metakit enz.
Met vriendelijke groeten
Peter

Rangeerduivel

Ja Michael,
Inderdaad grappig bedoeld,maar dat belet hopelijk niemand om serieus op een serieuze vraag te antwoorden

En Peter zal mij heus niet kwalijk nemen dat ik het wat luchtig hou,hoop ik  ;)grtjs