Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Favoriete tijdperk

Gestart door doomslu, 22 augustus 2013, 13:42:05 PM

Wat is mijn favoriete tijdperk?

I.   1804 – 1925
II.   1925 – 1945
III.   1945 – 1970
IV.   1970 – 1990
V.   1990 – 2005
VI. na 2005

doomslu

Citaat van: stevend op 23 augustus 2013, 18:18:09 PM
Waar wij aan denken Luc ?
Een cadeau , met name een loc aan verminderde prijs in samenwerking met ... deel 2 ::)
En deel 1 moet nog uitgeleverd worden!  :o

Ik ben benieuwd of er nog een fabrikant met een idee gaat afkomen...

Laat ons echter dit draadje hiermee niet vervuilen.

Wat betreft die polls: ik wil die informatie enkel gebruiken om ons publiek beter te leren kennen, niet echt om te 'publiceren'.  ;)

Helaas zitten we steeds met minder dan 100 antwoorden, dat is amper een procent van onze lezers...  :-[
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

schijnbaar gaan de tijdperken nagenoeg gelijk op !
Groeten Peter ;)

Eres

Of misschien nog een deel van onze trouwe lezers op een ie wat late vakantie

Wim

stevend

Dan mag je besluiten ofwel berusten ze allen in dit thema ( lees geen interesse ),
ofwel sluiten ze aan bij de grootste groep. Dus bij deze mag nog 900 stemmen zetten bij tp 3 ;D

marc goovaerts

Minder geïnteresseerd in de jongere tijdperken. Ook uit praktische overwegingen. Vermits vooral N mijn hart wegdraagt. Niet veel Belgisch modern materiaal te vinden  en de eerste mooie Belgische bovenleiding in deze schaal heb ik nog niet gezien..

mark7758

Luc we willen je wel helpen. Mijn stem had je al. En mijn steun heb je ook.  8)

Ook al zullen we je missen vandaag. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D 
Ik laat morgen wel weten hoe het was.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

janjozef

tijdperk 3 hoofdzakelijk, maar kan evengoed 1en 2 = stoomloc's

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

doomslu

De laatste reactie dateert van eind augustus, er zijn 73 stemmen.
Ik vermoed dus dat er nog mensen zijn die niet gestemd hebben.
Waarop wachten we?

Aangezien we soms gevraagd worden door fabrikanten van modellen waarnaar er vraag is (zie bijvoorbeeld Van Biervliet Budget-line), lijkt me deze poll wel interessant om te weten welk tijdperk de mensen verkiezen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Luc. Ik kies voor de jaren 80-95.
Reden de mooiste tijd van Belgie. Veel diesel geweld. Veel verschillende kleuren loc's.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

just4fun

Citaat van: doomslu op 22 november 2013, 11:46:12 AM
Waarop wachten we?

Misschien zijn er forumleden die hier gewoon niet komen en dus niet zien dat er een poll hieromtrent is.
Kan d'r, vanuit de administratoren, geen forum-pm naar alle leden gestuurd worden om hen hierop attent te maken?
Die 73 die al wel gestemd hebben, zullen zo'n bericht vast niet erg storend vinden.
Paul

doomslu

Kan zijn Paul, maar ik vermoed dat de meesten doen zoals ik: "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek". Of niet?

Mails kunnen, maar dat wordt snel als spam beschouwd.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: mark7758 op 22 november 2013, 11:49:05 AM
Luc. Ik kies voor de jaren 80-95.
Reden de mooiste tijd van Belgie. Veel diesel geweld. Veel verschillende kleuren loc's.

en wagons (Railtour)

Groeten Peter ;)

Steam.N

Ik voel me goed in de (blijkbaar dunbevolkte) periodes I en II  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

' t Is net als met de dames, mochten we allemaal op dezelfde vallen dat zou ook een drama zijn, vandaar die uitlopende smaken en voorkeuren wel best meevallen !

Groeten Peter ;)

BD1701

Ik probeer een beetje alles te volgen vanaf de jaar 1980, dus dat zal van tijdperk IV zijn voor mij. Uiteraard was er vroeger veel meer variatie van Belgische treinen dan nu, wat ik heel spijtig vind. Want ik vind die railtour-treinen en de internationale treinen van vroeger echt prachtige treinen. Gelukkig kunnen, of zullen we die nog kunnen in model samenstellen.