Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Euromodelbouw Genk

Gestart door railtravelmanager, 22 augustus 2013, 13:00:10 PM

modelbouwpatrick

nog iemand voorbeeldje liggen van de badge om af te printen

sdz1976

Mij herken je aan mijn baan ;D

Grtz,
Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

loebaske

Ja modelbouwpatrick, stuur me een mailke en zal het je doormailen en meteen je forumnaam erop, je moet het enkel nog af printen, als ik het kon zou ik meteen ook een badge houder bezorgen...breng ik anders er eentje mee naar Genk zaterdag??

SirGresley

Goover zal niet aanwezig zijn op Euromodelbouw, heeft vandaag afgebeld.
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

pandur

NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.13 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.7 (2.7.9)

SirGresley

Persoonlijke redenen, meer weet ik niet. :-\
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

mark7758

Jammer. Ik had wel erg gehoopt op zijn aanwezigheid. (En de lang beloofde 91er.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

modelbouwpatrick

zal misschien de reden zijn niet klaar?

doomslu

Citaat van: modelbouwpatrick op 24 september 2015, 21:56:29 PM
zal misschien de reden zijn niet klaar?
Neen, het is een familiale reden.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

marc goovaerts

Hopelijk iets voorbijgaand-onschuldig en niets te ernstig

philippe_007

Id, dit is jammer,
had graag zijn 91 eens bewonderd, en ook graag mee naar huis genomen als het mogelijk was.


SuSke

Terug van een dagje modelspoorbouw in Genk

Mooie banen gezien, sommige al voor de Xde keer, andere bekend maar de eerste keer.
Algemeen vond ik het iets minder dan vorige edities, banen zonder achtergrond of eigen verlichting, monsterbanen waar dan amper een trein op reed (maar wel een schaduwstation vol   ???) maar evengoed pareltjes van modelspoorkunst.

In de shops toch weer een heleboel dingen gezien die ik graag zou hebben, maar me beperkt tot het strikt noodzakelijke met uitzondering van 1 stuk waar ik al een paar jaar op wacht in Belgenland en blijkbaar volop beschikbaar is mij onze noorderburen.

Verder weer een heleboel collegae modelspoorbouwers gezien, gesproken, ... (geen namen want ik zou de helft vergeten  :-[)

Het kan niet elke keer de top zijn, begrijp ik best, daarom is er binnen 2 jaar een nieuwe uitgave  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

rgp

Suske,

Ik begrijp sommige clubs toch niet.  Ze willen er perse bij zijn en dan rijdt er geen trein.

Geld voor 10 dezelfde lokomotiven heeft men, de kunst om een mooie baan te bouwen ook, maar te lomp om een baan op de "juiste" hoogte te zetten, een achtergrond te bouwen en verlichting op te hangen.

Roland

jakke

Al bij het binnen komen botste ik op de msm stand.
Fijn gesprekje met de 2 gedreven modelbouwers.
Fijn modelbouwwerk (die stoeltjes !!! )met het diorama van Dirk en behoorlijk wat inventiviteit van Jean bij het inbouwen van de servo's en de plannen voor de bediening hiervan.
Proficiat heren.
Verder heb ik de vele banen bewonderd.
Voldaan naar huis.


Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

rixke rail

Voor diegene die niet konden gaan :
Fotolink met niet alleen treinen.
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN