Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Euromodelbouw Genk

Gestart door railtravelmanager, 22 augustus 2013, 13:00:10 PM

Willems

Dure inkom?? het kan nog gekker hoor.

Eurospoor2013

Jaarbeurs Utrecht
Jaarbeursplein 6, 3521 AL Utrecht, NL  Koop
tickets 
Openingstijden Vrijdag
Zaterdag
Zondag

Entree
Volwassenen
Kind t/m 11 jaar



* Online
€ 15,00
€   7,00

10.00 - 18.00 uur
09.30 - 17.30 uur
09.30 - 17.00 uur

** Jaarbeurskassa
€ 17,50
€   7,50


* Bij bestelling online: administratiekosten € 0,50 per transactie.
  Kaarten online verkrijgbaar vanaf 1 september.

**Kaarten ook de gehele dag verkrijgbaar aan de Jaarbeurskassa.
  Kaartverkoop start een half uur voor beursopening.


met de auto?? kost je nog een parkeerticket van 11 euro extra.
wim.waleboer@facebook.com
LGB Treinentuin De Afslag en modulair
SalzBurgerLandesBahn

ceuleer

Heb je al eens op Eurosport geweest ?
Dat kan je moeilijk vergelijken met Genk, geloof me, ik ga al jaren naar Utrecht en Genk of Mechelen.
Kijk, dat het nu 10 € of 15 € kost, what The fuck....
Vind je het te veel, blijf dan thuis, of koop een wagonnetje minder.
Een inkom ticket in de zoo of pretpark kost ook veel, daar is minder te zien dan in Utrecht.

Grz,
Gunter

Metpetergaathetbeter

#182
Get the action.. Eurosport... get the action !  :) ongetwijfeld bedoel Eurospoor ! ;)
Groeten Peter ;)
PS persoonlijk vind ik dat iemand zijn reactie of commentaar mag geven en ook de prijs is een van die zaken die al eens vermeld wordt! Trouwens als iedereen thuis blijft vanwege de prijs dan kun jij binnen afzienbare tijd ook geen enkele beurs meer bezoeken !  ::) ??? :(

ceuleer

Dat is dus het nadeel van die spellingscorrectie op de IPad, Eurospoor wordt dan Eurosport ... ;D
I.v.m. de prijzen, velen willen een loc van Esu met alle toeters en bellen, meer dan 300 € mag dat kosten, maar een inkomticket of parkingticket van een beurs is altijd te duur, ik kijk uit naar die beurzen, daar vind je al eens iets wat in de winkels al lang niet meer te krijgen is.
Daar kan ik gewoon uren rondkijken en zoeken aan die kraampjes tussen de treintjes.
Hopelijk stoppen ze niet met beurzen te organiseren, maar een organisatie moet toch ook uit de kosten geraken.
Die uitstap naar Eurospoor met de auto zal mij misschien 50 € kosten, maar voor dat bedrag wil ik het niet missen.

arnaud

Voor mij een heel mooie WE, angenaam. Geen niewe idëen maar energie om altijd verder te gaan...
Leuk ook met Rik en Koen te praten..., twee leuke "jonge"  :D modelbouwer's.

Tot weerzien :)

Arnaud
Kitbashing - NMBS tijdperk III - Studies van bouwmaterialen

modelbaanHO

Voor diegenen die nog wat foto's willen bekijken van deze tentoonstelling / beurs.

http://fotos.modelbaanho.be/#!album-22

Veel kijkplezier.

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

railtravelmanager

Citaat van: ceuleer op 15 oktober 2013, 10:58:42 AM
Dat is dus het nadeel van die spellingscorrectie op de IPad, Eurospoor wordt dan Eurosport ... ;D
I.v.m. de prijzen, velen willen een loc van Esu met alle toeters en bellen, meer dan 300 € mag dat kosten, maar een inkomticket of parkingticket van een beurs is altijd te duur, ik kijk uit naar die beurzen, daar vind je al eens iets wat in de winkels al lang niet meer te krijgen is.
Daar kan ik gewoon uren rondkijken en zoeken aan die kraampjes tussen de treintjes.
Hopelijk stoppen ze niet met beurzen te organiseren, maar een organisatie moet toch ook uit de kosten geraken.
Die uitstap naar Eurospoor met de auto zal mij misschien 50 € kosten, maar voor dat bedrag wil ik het niet missen.

groot gelijk, voor mij de eerste keer naar Eurospoor dit jaar en was vorig weekend in Genk, inkomprijs is duur akkoord
maar ik koop ook binnenkort een ESU lok en die kosten ook een 24 voud van de inkomprijs  :)

Erwin
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

OlivierV

In vergelijking met I love techno in flankeurs exponwas het dan eigenlijk exclusief aankopen redelijk goedkoop. Want ilt is zo'n €50 + drank en slechte akoestiek, een keer maar geen 2 keer. Euromodelbouw zal ik wel nog bezoeken, al zal het niet elk jaar zijn.

Groet
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Willems

#188
Mijn beste Gunter, ik heb er zelfs vaak gestaan als deelnemer, op eurospoor,rail,msm expo,en Expo Train et Modelisme enz enz.  maar het is
typisch, iedereen heeft het over de inkom, ik betrek er eurospoor bij en de commentaren vliegen me om de oren.
Ik laat het er maar even bij. :( ???
wim.waleboer@facebook.com
LGB Treinentuin De Afslag en modulair
SalzBurgerLandesBahn

Gerolf

Rijkelijk laat, maar ook wat foto's:





















... en de rest van de 130 stuks op http://meb.gerolf.be/home/expo/ngenk.htm
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 15 oktober 2013, 14:59:38 PM
, al zal het niet elk jaar zijn.

Groet

zal ook niet moeilijk zijn, t'is maar om de 2 jaar!
Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 15 oktober 2013, 20:30:01 PM
Citaat van: OlivierV op 15 oktober 2013, 14:59:38 PM
, al zal het niet elk jaar zijn.

Groet

zal ook niet moeilijk zijn, t'is maar om de 2 jaar!
Groeten Peter ;)
*Elke editie.

Groetjes.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

pandur

NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.13 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.7 (2.7.9)

SuSke

Staat genoteerd in de agenda en vermits onze eigen tentoonstelling (http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,22829.0.html) niet samenvalt met dat weekend en grote kans dat ik er zal rondlopen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

PeterVG

Na verschillende malen gelijktijdig te organiseren met Ramma in Sedan heeft men ervoor gekozen om de organisatiedatum op te schuiven van begin oktober naar eind september. Opschuiven is een goede keuze want een deel van het aan te boren publiek kiest voor Sedan. Anderzijds een ongelukkige keuze want nu valt het evenement samen het het stoomfestival in Mariembourg. Daar had ik mij reeds mentaal op ingesteld. Na enkele edities gemist te hebben wilde ik mij in 2015 weer volop in de stoomsfeer onderdompelen. Dus dit jaar voor mij geen euromodelbouw.