Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Euromodelbouw Genk

Gestart door railtravelmanager, 22 augustus 2013, 13:00:10 PM

Paulogic

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 10 oktober 2013, 16:02:03 PM
tss. 2 handelaren botert het niet echt goed, vandaar !

Het leven is toch al zo kort, waarom elkaar zo den duvel aandoen ? :( :-\ :'(

Groeten Peter ;)

Ze zouden missschien beter elkaar Nen Duvel aandoen... Dan zouden ze misschien overeenkomen he...  ;)
mvg,
Paul(ogic)

Geert

Ik wil nu zaterdag ook graag naar Genk,

geef is enkele tips die ik aan mijn vrouw kan vertellen, om ze te overtuigen om me te laten gaan...

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Metpetergaathetbeter

de winkels zijn allemaal open ! :-\
Groeten Peter ;)

marc goovaerts

Maar dan kunt ge ze beter in de boetiekstad Hasselt afzetten in plaats van in de Genkse woestijn...

doomslu

Citaat van: marc goovaerts op 11 oktober 2013, 00:25:07 AM
Maar dan kunt ge ze beter in de boetiekstad Hasselt afzetten in plaats van in de Genkse woestijn...
Hasselt is inderdaad een echte aanrader (voor vrouwen *). We waren daar voor het eerst deze zomer en mijn vrouw was in de wolken van de vele winkels op een relatief kleine oppervlakte, zonder auto's!

(*) ik heb daar geen echte mannenwinkels gezien (kleren interesseren me niet). Ik ben dan maar naar Diepenbeek geweest.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Alex

Zaterdag ben ook ik present!
Samen met twee vrienden kom ik weer afgedaald naar onze zuiderburen vanuit NL. Altijd fijn in België.
Toch weer even 600 km voor een retourtje, maar dat drukt de pret niet  ;D

Leuk dat er wederom een forummeeting is, kunnen we weer wat personen de hand schudden!

Alex

arnaud

Citaat van: philippe_007 op 09 oktober 2013, 15:19:50 PM
Dat ziet er goed uit Arnaud,
Ik kom zeker kijken/genieten van uw meesterwerk.

Bedank  ;)
Kitbashing - NMBS tijdperk III - Studies van bouwmaterialen

SuSke

Zal er deze keer niet zijn. Heb andere, meer dringende zaken af te handelen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michael

Morgen present, vroeg vertrekken dan ben ik er al rond 10.00 uur, een hele dag om rustig rond te kijken en iets op te halen bij Olaerts ;D ;D ;D ;D
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Willems

Ook ik was er graag heen gegaan maar ik mag de auto afstaan aan mijn wederhelft die zondag naar Kaprijke wil,(rommelmarkt) en ja vanaf deze kant zitten er niet al te veel spoorders dus meerijden is ook geen optie.:( en zaterdag heb ik al afspraken staan.
wim.waleboer@facebook.com
LGB Treinentuin De Afslag en modulair
SalzBurgerLandesBahn

Snobby Crash

Vrouw zet me af samen met mijn zoontje en terwijl kan ze lekker gaan shoppen in Maasmechelen ! Ga me lid maken van msm dan hoef ik niet telkens naar de winkel te hollen om een uitgave te bemachtigen !

Geert

erik50

Morgen ga ik eens kijken.
Heeft Olaerts interessante aan biedingen deze beurs ?
Ik ben vooral in 3 rail geïnteresseerd.
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

itchy

Citaat van: Willems op 12 oktober 2013, 10:24:02 AM
Ook ik was er graag heen gegaan maar ik mag de auto afstaan aan mijn wederhelft die zondag naar Kaprijke wil,(rommelmarkt) en ja vanaf deze kant zitten er niet al te veel spoorders dus meerijden is ook geen optie.:( en zaterdag heb ik al afspraken staan.
't Is op vijf minuutjes stappen van Genk station...
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Jurgen

Ik ben ondertussen terug.
Veel banen van een hoog niveau wat mij betreft, de moeite om eens af te zakken.

Echte koopjes heb ik niet gezien. Bij Olaerts staan gewoon dezelfde promo's die je ook in de winkel kan terugvinden. De M2's staan wel iets goedkoper dan in de winkel dacht ik.

Maar dan nog, ik heb genoten van de banen. Vooral van de kleinere baantjes en diorama's.

Inkom kost wel al € 15,00, je moet er dus iets voor over hebben.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

mark7758

Geslaagde beurs. Luc en Gerolf gezien.  ;D
Vrouw laten shoppen en ze was tevreden. 8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.