Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 128

Gestart door argilla, 18 augustus 2013, 09:48:05 AM

Jurgen

Citaat van: philippe_007 op 03 september 2013, 10:40:23 AM
Citaat van: doomslu op 01 september 2013, 16:34:03 PM
Citaat van: Jurgen op 01 september 2013, 15:43:45 PM

Bij het artikel van de Mehano 66 met de Mehano 77 vraag ik me wel af of de foto's op pagina 23 wel juist staan? Moet de bovenste foto met rode lichten samen met zijn tekst niet onderaan staan? Nu lijkt het of het doorschijnen van de rode lichten bij het nieuwe model voor komt.
Als je het artikel leest weet je dit wel, maar bij het vluchtig doornemen zonder het artikel te lezen is het toch wel verwarrend.

Goed gezien, Jürgen. Ik had het ook al gezien. Ik had het nochtans goed aangeduid in de correcties...  :-[

Tja, MSM volledig lezen en je weet het he, het is geen stripverhaal waar je enkel naar de prentjes hoeft te bekijken ;-)


Nee, klopt. Maar juist is juist hé.
Voor zij die moeilijk tekst begrijpen, en die zullen er wel zijn, zegt zo'n foto meer dan duizend woorden. Als ze de tekst dan niet begrijpen en de foto's zijn verkeerd, dan heb je een probleem.

Maar begrijp me niet verkeerd hé, ik wil MSM niet volledig met de grond gelijk maken omwille van die foto's. Ik vind gewoon dat het correct zou moeten zijn, het is een soort van autistisch trekje van mij.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

philippe_007

Jurgen,
ik begrijp uw stanpunt volledig hoor, juist is juist.....
Het was inderdaad duidelijker geweest moesten de foto's anderom staan,
maar dank zij de tekst weet je het wel.

Het is een schoonheidsfoutje  ;D

ronny-vdv

Vandaag pas aangekomen.
Van Gent naar Merelbeke, in zes dagen  :o
Mvg,

ronny-vdv

SuSke

Citaat van: ronny-vdv op 03 september 2013, 19:00:48 PM
Vandaag pas aangekomen.
Van Gent naar Merelbeke, in zes dagen  :o
Dus ook de wegen van de Post zijn ondoorgrondelijk.  ;)

Bij mij is hij toegekomen, in perfecte staat en op het juiste adres na een adreswijziging in de week voor het verschijnen, dus een prima service van de afdeling abonnementen en misschien ook een goede postbode  :o
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

stevend

Wat betreft het I2 A4R rijtuig van ls wordt er vermeld ( pag 11 )dat de
aanduiding BUFFET niet op de zijkant vermeld staat.
Voor die genen met puntjes op de ...


;)

loco

Het artikel over 'treinen uit de printer' is een prachtig artikel.
Heel goed geschreven en aangenaam om te lezen. Sterke foto's.