Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 128

Gestart door argilla, 18 augustus 2013, 09:48:05 AM

marc goovaerts

Deze koop ik in ieder geval. Veel praktijk. De schuilhuisjes zitten hier al een paar jaren in de (dikke) farde met foto's, tekeningen... onder het vakje 'ooit moeten we er toch eens aan beginnen'...

oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

janjozef

hoop dat hij er voor het weekend is, vertrek maandag op verlof
Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

railman56

De schuilhuisjes zitten hier al een paar jaren in de (dikke) farde met foto's, tekeningen... onder het vakje 'ooit moeten we er toch eens aan beginnen'...
hier staat het schuilhuisje al een tijd te pronken. in schaal N.........succes marc, ik weet wat het is in HO dus..... ;)
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

OlivierV

Citaat van: argilla op 25 augustus 2013, 10:02:07 AM
Luc weer een dijk van een magazine ...zie er naar uit   :P
Handig bij overstromingen, hop modelspoormagazine nr 128 voor de deur zetten en geen drup water komt nog je huis binnen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Johnnytrein

Eindelijk weer een exemplaar, ik begon reeds ontwennings verschijnselen te krijgen.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

philippe_007

Nog niets ontvangen, maar moet toch wel lukken dat ik morgen thuis werk, ik zal er dus heel vroeg bij zijn als MSM128 in de bus ligt.  ;D ;D ;D ;D ;D

Michael

Hier is nr 128 al gearriveerd, even vluchtig doorgebladerd, maar nu al een prachtig nummer. Schrijvers, medewerkers en al die bijgedragen heeft aan dit nummer hartelijk dank. Een genot om te lezen en te bewaren.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Kautenbach

hier ook binnen, ff niet storen aub ;D

Franse baan, Luxemburgse baan, ouwe verf 8) 8)

Jurgen

Als abonnee nog niets ontvangen.
Mijn Spoorwegjournaal was er trouwens ook weer pas de maandag na de verschijningsdatum. Ongeschonden, dat dan weer wel.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

conducteur

Mijn MSM ook nog niet toegekomen, maar dat kan maandag nog...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Jurgen

Citaat van: conducteur op 29 augustus 2013, 19:33:55 PM
Mijn MSM ook nog niet toegekomen, maar dat kan maandag nog...

Klopt, het kan volgend jaar ook nog gebeuren, maar ik dacht dat het de bedoeling was dat abonnee's hem een dag eerder kregen.
Trouwens, sla jij vrijdag over ofzo?  :D :P
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Alle tijdschriften worden op exact hetzelfde ogenblik verstuurd. Als er ergens vertraging is, dan moet er helaas in de richting van 'tante Post' gekeken worden...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

philippe_007

 :'(  :'(  :'( snif, vandaag niet ontvangen....
Hopelijk morgen.... Gelukkig heb ik maandag een dag verlof voor het geval van  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Jurgen

Citaat van: doomslu op 29 augustus 2013, 20:04:26 PM
Alle tijdschriften worden op exact hetzelfde ogenblik verstuurd. Als er ergens vertraging is, dan moet er helaas in de richting van 'tante Post' gekeken worden...

Weet ik Luc, het was ook geen uithaal naar jullie hoor.  ;)
Sinds jullie de magazines wat vroeger verzenden kreeg ik mijn magazine weer op donderdag, deze keer is het er dus niet. Morgen ben ik niet thuis, ik zal het zondag pas merken of mijn exemplaar in de bus ligt.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.