Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Verbazingwekkend

Gestart door Huugooke, 18 augustus 2013, 09:07:46 AM

Huugooke

verbazingwekkend: hoe de bijdragen op dit forum in aantal stijgen gedurende de reclameblokken op TV

argilla

Citaat van: rgp op 26 augustus 2013, 10:06:50 AM
Hallo,

Wat Syrië betreft: opletten met manipulatie !

Heb zo uit eerste hand getuigenis gekregen over manipulatie door media aangaande 9/11  >:(

Roland


opgepast er zijn weer UFO gespot. Mijn buurman is ontvoerd en onderzocht beweerd hij  ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Havoc

CiteerWat Syrië betreft: opletten met manipulatie !

Heb zo uit eerste hand getuigenis gekregen over manipulatie door media aangaande 9/11

De media manipuleert ALTIJD, het gaat over kijkcijfers en propaganda, niet over informatie.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke

verbazingwekkend: bij de verzekering binnengestapt om een inlichting, een met twee nieuwe polissen buitengegaan!

Huugooke

hoe snel dit forum gaat als er maar drie leden aangemeld zijn! (Slaapt iedereen of wat? ;D)


Huugooke


doomslu

We zijn nu met 38 en het gaat nog steeds supersnel.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Huugooke

Citaat van: doomslu op 22 september 2013, 09:45:25 AM
We zijn nu met 38 en het gaat nog steeds supersnel.
jamaar, gij zijt nen administrateur hé, gij hebt een rechtstreekse lijn!

PietB

Ik ben geen hotemetoot(belangrijk persoon) en nu zijn er 22 leden en 30 belangstellenden het het is supersnel allemaal.
Ik geloof dat het allemaal best draait zo.

grt Piet.

Huugooke

Citaat van: bossie op 22 september 2013, 18:04:04 PM
Ik ben geen hotemetoot(belangrijk persoon) en nu zijn er 22 leden en 30 belangstellenden het het is supersnel allemaal.
Ik geloof dat het allemaal best draait zo.

grt Piet.
Het zal wel weer aan mij liggen zeker... :)
Wat ik bedoel is dat (bij mij!) het "normaal" lang duurt eer de lijst recente berichten is aangepast, en deze nacht (!) gebeurde dat instantamente.

doomslu

Dus, je bedoelt dat als je 'Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek.' klikt, dat het dan even duurt eer de lijst is ververst?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Huugooke

Citaat van: doomslu op 22 september 2013, 22:07:07 PM
Dus, je bedoelt dat als je 'Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek.' klikt, dat het dan even duurt eer de lijst is ververst?
dat ook ja, en zowat de hele pagina.
Als ik een bijdrage ingeef, duurt het soms lang voor die in de lijst van recente verschijnt.
Maar geen verwijt hoor, enkel een vaststelling.

dani

hier werkt alles naar behoren.  Behalve ikzelf dan, maar 't is maandag hee....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

PietB

Citaat van: Huugooke op 22 september 2013, 19:18:48 PM
Het zal wel weer aan mij liggen zeker... :)
Neen Hugo dat suggereer ik niet.
Ik constateer dat ik hier, geografisch het verst van de server verwijderd van ons tweeën, geen performance problemen heb.
Citaat van: Huugooke op 22 september 2013, 19:18:48 PM
Wat ik bedoel is dat (bij mij!) het "normaal" lang duurt eer de lijst recente berichten is aangepast, en deze nacht (!) gebeurde dat instantamente.
Dat zou best eens te maken kunnen hebben met drukte op het netwerk van je provider.
Iets anders zou ik er niet van kunnen vinden.

grt Piet.