Vergelijking H0 "Manner"-loks Roco vs. RailAd (Duits) PDF

Gestart door eve, 13 augustus 2013, 09:51:31 AM


argilla

#1
je moet dan ook de prijs  vergelijken en dat is niet in het voordeel van RailAd. Trouwens persoonlijk vind ik de verpakking van Roco nog zo slecht niet ipv al die mouse en dit papiertje  en dat handleidingkje  en nog eens een papiertje voor onderdelen opbouw enz...enz... Schone doos betaal je altijd bij ( wordt ingecalculeerd  net zoals bij bv parfum) Bij Roco zie onmiddellijk de loc  bij aankoop toch een voordeel.  Dat van die norm stekker in Roco ( plaats voor het inpluggen van de decoder) is een keuze die Roco maakt ( 8 pins) en weet wel dat 21 pins meer functies geeft maar die decoders zijn ook duurder dan 8 pins decoders . Je kan ook zo veel opties toevoegen zoals bij een auto. Of dit echt nodig is zal de toekomst uitwijzen.

Sorry, persoonlijk,  lijkt me het  wat gekleurd ten voordele van RailAd. :o
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

ysbeer

De beste manier om iets niet te verkopen is de concurent tot de bodem af te branden.
Dat gebeurt hier dus.
Tot in het belachelijke toe (ECTS kast)

Alleen het prijs verschil is niet beoordeeld ,gek he.
Ach adrail verdwijnt wel weer.

wim

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

argilla

Citaat van: doomslu op 13 augustus 2013, 12:19:24 PM
Heel wat gedoe rond een lelijke locomotief...  ::)


de nagel op de kop Luc en Bossie  :)

Had de indruk  dat die man precies een handleiding verwachtte  van enkele honderden pagina's  :(
Misschien leuk die man eens MSM te laten lezen met de testverslagen , kan hij nog iets bijleren hoe het wel moet ! ;D
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

janieburton

Op pagina 7  zijn ze blijkbaar aan het "mekkeren" over iets wat aan de onderkant van de loc zit en dat het ééne model wel heeft en het andere niet.

Ik begrijp nog steeds niet waarom men zoveel ligt te zeveren over de "brol " die onderaan loc's en rijtuigen zit en die men ook op het model will hebben en dit niet te zien is als de loc of rijtuigen op de modelbaan rijden of zelfs in een vitrinekas staan.
 

Mattias

MOCHT ik het model kopen, dan werd het toch de roco-versie!
Als je beide locs bekijkt en naast elkaar zet, dan zie je inderdaad de verschillen, maar als je de kostprijs bekijkt en de enkele verschillen die er maar zijn... Kweet niet..
Roco is voor mij een betrouwbaar merk. Van Railad had ik voor dit jaar nog niet eens van gehoord!
En die ETCS-antennes onderaan.. Who cares?? (inderdaad, miereneukers en klinknageltellers)

Maar ik koop dat model niet.. Kben er weinig mee  ::)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

erik50

#7
Citaat van: ysbeer op 13 augustus 2013, 11:51:59 AM
De beste manier om iets niet te verkopen is de concurent tot de bodem af te branden.
Dat gebeurt hier dus.
Tot in het belachelijke toe (ECTS kast)

Alleen het prijs verschil is niet beoordeeld ,gek he.
Ach adrail verdwijnt wel weer.

wim

Doet E.S.U (of een verdeler in de Benelux) ook niet aan zulke reclame in een niet nader genoemd modelspoorblad ?
Zeer tegen de borst stuitende reclame....
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

Jurgen

Citaat van: erik50 op 13 augustus 2013, 17:22:44 PM
Citaat van: ysbeer op 13 augustus 2013, 11:51:59 AM
De beste manier om iets niet te verkopen is de concurent tot de bodem af te branden.
Dat gebeurt hier dus.
Tot in het belachelijke toe (ECTS kast)

Alleen het prijs verschil is niet beoordeeld ,gek he.
Ach adrail verdwijnt wel weer.

wim

Doet E.S.U (of een verdeler in de Benelux) ook niet aan zulke reclame in een niet nader genoemd modelspoorblad ?
Zeer tegen de borst stuitende reclame....


Inderdaad, ik vind het maar flauwe reclame. Alsof de prijs geen rol speelt bij aankoop.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.